Gwyneth Paltrow i Piotr Fronczewski przedstawiają nową kampanię TOUS: Czułe Historie Nr 9.

Zobacz opowieść o tym, jak walka o spadek może zjednoczyć siostry- bliźniaczki.
/ 3 tygodnie temu
Gwyneth Paltrow i Piotr Fronczewski przedstawiają nową kampanię TOUS: Czułe Historie Nr 9. fot. materiały prasowe

TOUS prezentuje nową kolekcję biżuterii i dodatków na sezon jesień-zima 2018 roku z najnowszą odsłoną „Czułych Historii”. Jest to opowieść o tym, jak emocjonalna wartość jednego naszyjnika może wzrosnąć po jego odziedziczeniu.

Najnowsza odsłona „Czułych Historii” od marki TOUS

Również w tym roku główną bohaterką kampanii jest Gwyneth Paltrow, wcielająca się w role Grace i Annie, sióstr bliźniaczek, które obecne są podczas odczytywania ostatniej woli ukochanej Cioci Edny. Spadek pozostawiony przez ciocię rzuca światło na relację między dwoma siostrami, które muszą przejść trzy nietypowe testy, aby dostać najcenniejszą rodzinna pamiątkę - naszyjnik TOUS. Która z nich zasłuży na wygraną?

W najnowszej odsłonie Czułych Historii nr 9 pojawił się polski akcent – wybitny aktor Piotr Fronczewski, który udzielił swojego głosu wcielając się w postać rzeczowego prawnika. Międzynarodowa kampania na rynku polskim zyskała więc rodzimy akcent, dzięki czemu widzowie najnowszej odsłony Czułych Historii zostaną otoczeni nie tylko pięknem aktorstwa i urody Gwyneth ale także ciepłem głosu, który znany i uwielbiamy jest przez wszystkich koneserów dobrego kina.

Marka przywiązuje wagę do wysokiej jakości biżuterii, z humorystycznym podejściem i delikatnością która ją cechuje.

Więcej o modnych dodatkach:
Wiemy, jakie bransoletki najbardziej lubią polskie gwiazdy!
Te zaręczynowe pierścionki są hitem roku 2018! Znalazłyśmy je wśród biżuterii Yes

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)