POLECAMY

Woda jednak tuczy? Kanadyjscy naukowcy nie mają wątpliwości!

Badacze z Uniwersytetu w Montrealu potwierdzili to eksperymentem, w którym udział wzięły dwie grupy ochotników. Wyniki nas zdruzgotały.
Joanna Mazur / 6 miesięcy temu
Woda jednak tuczy? Kanadyjscy naukowcy nie mają wątpliwości! fot. Adobe Stock

Wyniki eksperymentu opublikowano w najnowszym numerze magazynu „Science”. Okazuje się, że woda wchodzi w reakcje chemiczne z pewnymi typami potraw i powoduje tycie...

Pierwsza grupa jadła potrawy wysokobiałkowe i popijała kilkoma szklankami wody niegazowanej, druga węglowodanowe i też popijała wodą - tą samą ilością.

Kefir kefirowi nierówny? Jak wybrać ten najlepszy?

Po tygodniu waga pierwszej grupy uczestników doświadczenia nie zmieniła się, a drugiej wzrosła! Każdy badany przytył po ponad kilogram!

Badano też skład chemiczny zawartości jelit uczestników badania z obu grup. Okazało się, że w jelitach osób z drugiej grupy znajduje się więcej bakterii, które powodują, że więcej węglowodanów trafia do krwi, co podnosi szybciej poziom glukozy i co za tym idzie powoduje większy wystrzał insuliny, która obniża poziom glukozy.

W efekcie badani z drugiej grupy szybciej byli głodni i więcej jedli.

A to wszystko i tak jest żartem z okazji Prima Aprilis  :)
Daliście się nabrać?

To ciekawe!

Grejpfruty nie tylko odchudzają- pomagają także walczyć z cukrzycą!Najlepszy przyjaciel na diecie? Świeży grejpfrut!

Tagi: woda