Szczęśliwa rodzina na wakacjach fot. Fotolia

Lidl Podróże - sieć sklepów sprzedaje wycieczki

Najtańsza oferta to Zakopane za 309 zł, a najdroższa - wyprawa na Kilimandżaro za około 11 tysięcy złotych.
Edyta Liebert / 12.09.2017 15:54
Szczęśliwa rodzina na wakacjach fot. Fotolia

Nie tylko smaki świata, nie tylko światowe marki, a... podróże. Lidl zaproponował coś, czego żaden dyskont do tej pory nie ośmielił się zrealizować z takim rozmachem. Wprowadził usługę Lidl Podróże, która może zrewolucjonizować turystyczną branżę w Polsce.

Nowość! Różowa czekolada, i to bez barwników?!

Lidl Podróże - sieć sklepów sprzedaje marzenia

Nowa usługa pod nazwą Lidl Podróże startuje we wtorek, 12 września. Dotychczas żadna sieć handlowa z taką dużą liczbą sklepów nie oferowała wycieczek na taką skalę. Niegdyś Biedronka i Alma reklamowały wycieczki w swoich gazetkach reklamowych, jednak nie było mowy o wprowadzeniu takich usług na stałe.

Lidl Podróże - tanio i przeciętnie czy drogo i luksusowo?

Lidl dzięki ponad 600 placówkom, w których może rozprowadzać katalogi produktowe, sieć jest w stanie wynegocjować specjalne warunki dla swoich klientów. Co dwa tygodnie w Lidlu będą się więc pojawiać oferty, które dyskont będzie miał na wyłączność. Przykładowo, nie zabraknie wycieczki do Zakopanego czy Janowa Podlaskiego, lecz także dla spragnionych wrażeń znajdzie się w ofercie Indonezja, Emiraty Arabskie, Tajlandia. W fantastycznych, konkurencyjnych cenach kupimy też wyjazdy do europejskich państw: Włoch, Francji czy oczywiście Niemiec. W sprzedaży pojawią się oferty znanych biur podróży, m.in. Rainbow Tours czy Volare Travel. Lidl ma je mieć na wyłączność - katalog ofert ma zmieniać się co 4 tygodnie.
 

Lidl Podróże - zakupy online lub przez infolinię

Sprzedaż wycieczek będzie realizowana przez internet lub infolinię. Dlaczego nie w sklepach? Zadecydowały przyczyny ekonomiczne i estetyczne.
Lidl nie będzie biurem podróży, ale agentem turystycznym. Chce być poważnym graczem i stawia na jakość i produktów, i współpracy ze znanymi markami czy gwiazdami, np. Heidi Klum, z którą stworzył kolekcję "Esmara by Heidi". 83 odzieżowe produkty trafią do sklepów już 18 września.
 
Infolinia i sprzedaż: 
+48 61 862 22 22 
www.lidl-podroze.pl

10 najlepiej sprzedających się kosmetyków w drogeriach internetowych

Źródło, screeny: materiały prasowe Lidl Polska
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/10.02.2018 15:55
Ja jednak nie do końca miałabym zaufanie, sieć sklepów niby znana ale jako biuro nie mają wyrobionej żadnej marki... więc ja jednak wolę sprawdzone biura tym bardziej, że najczęściej na wakacje z Itaką się decydujemy i nigdy nie zdażyło się nam, żebyśmy byli zawiedzeni, widac po prostu u nich lata doświadczenia w tym co robią