Eckhaus Latta fot. instagram.com/eckhaus_latta

Eckhaus Latta – kontrowersyjne zdjęcia

„Chcieliśmy przedstawić seks jako coś bardzo naturalnego, a nie sztucznego” – mówi organizator.
Marta Słupska / 25.06.2019 15:39
Eckhaus Latta fot. instagram.com/eckhaus_latta

Amerykańska marka odzieżowa Eckhaus Latta postarała się przyciągnąć odbiorców do swoich produktów tym, co od lat sprzedaje się najlepiej: seksem. Dosłownie, bo w najnowszej kampanii tej firmy pojawiły się zdjęcia, na których widnieją roznegliżowani ludzie w trakcie miłosnych uniesień. Nagość została jednak przysłonięta.

„Seks jako coś bardzo naturalnego”

Autorką zdjęć jest kontrowersyjna Heji Shin – fotografka z Seulu, której najsłynniejszym projektem był album ze zdjęciami, który służył jako książka do edukacji seksualnej. Teraz jej prace znów budzą sprzeczne emocje.

Na zdjęciach Shin uwieczniła bowiem młode osoby uprawiające seks. Pary (prawdziwe, nie kojarzone na potrzeby akcji) są zarówno hetero-, jak i homoseksualne, na wpół ubrane. Intymne części ich ciała zostały specjalnie zamazane, co nie zmienia faktu, że fotografie są bardzo odważne i wyglądają, jakby były częścią kampanii związanej z przemysłem pornograficznym.

Co ciekawe, bohaterowie nie udawali, lecz naprawdę uprawiali seks.

Było dla nas bardzo ważne, aby przedstawić seks jako coś bardzo naturalnego, a nie sztucznego, nie nadmiernie rozerotyzowanego, nie ze sfery tabu
– skomentował Mike Eckhaus dla Wmagazine.com. 

Marka Eckhaus Latta promuje w ten sposób swoją kolekcję na sezon wiosna-lato 2017. Szkoda, że nie można zbytnio jej ocenić – na zdjęciach ubrania są podwinięte, zsunięte i ledwo widoczne.

Zobacz inne ciekawe newsy na Polki.pl

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/16.04.2017 08:57
Świat schodzi na psy