Dee szuka Wojtka, czyli genialna kampania Reserved

Dee szuka Wojtka fot. screen z youtube.com
Będą razem szczęśliwi?
Małgorzata Machnicka / 22.03.2017 12:02
Dee szuka Wojtka fot. screen z youtube.com

O apelu tej pięknej dziewczyny, która przez kilka dni poszukiwała spotkanego na koncercie chłopaka, słyszała już chyba cała Polska.

Poznali się cztery miesiące temu na koncercie amerykańskiej grupy z Nowego Orleanu. Piękna Dee spotkała Wojtka z Warszawy, który wyglądał jak jej ideał. Przystojny brunet o pięknych oczach zawładnął jej sercem i Dee wysłała w świat za ukochanym "list" w postaci słodkiego filmiku.

W końcu Dee przyjechała za ukochanym do Polski, gdzie razem z grupą znajomych rozpoczęła poszukiwania ukochanego. Wcześniej podziękowała wszystkim, który nawet w najmniejszy sposób próbowali jej pomóc. Okazuje się, że to wszystko nie miłość a... genialna kampania marki Reserved.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Warsaw Creatives. "Polish boy wanted" to zapowiedź kampanii reklamowej, której celem jest promowanie marki Reserved wśród mężczyzn. Kampania ma też podkreślać, że polscy mężczyźni są wartościowi i atrakcyjni.

Wystąpiła w nim modelka znana z virala oraz bijący popularność na całym świecie amerykański zespół brass bandowy z Nowego Orleanu –  The Hot 8 Brass Band, który na swym koncie ma nominacje do nagrody Grammy.

Przez kolejne miesiące w mediach pojawi się szereg sesji, video, konkursów, działań ambientowych i online promujących kolekcje męskie Reserved.

Musimy przyznać, że tak świetnie zrealizowanej kampanii nie widziałyśmy nigdy wcześniej. Brawo!

Zakochana dziewczyna szuka Wojtka!

Redakcja poleca

REKLAMA