Nowy rewolucyjny system treningowy miCoach

Firmy adidas i Samsung ogłosiły program strategicznego partnerstwa i zaprezentowały pierwszy efekt współpracy – system miCoach.
/ 06.03.2008 13:04
Firmy adidas i Samsung ogłosiły program strategicznego partnerstwa i zaprezentowały pierwszy efekt współpracy – system miCoach.

miCoach to system treningowy, którego celem jest motywowanie, inspirowanie oraz umożliwianie sportowcom o różnych umiejętnościach osiąganieNowy rewolucyjny system treningowy miCoach wyznaczonych celów treningowych. Jest to obecnie najbardziej zaawansowany interaktywny system szkoleniowy. Gromadzi i zamienia dane użytkownika w indywidualne plany szkoleniowe w oparciu o sprawność fizyczną danej osoby oraz jej cele treningowe. Unikalny program współpracy łączy fachową wiedzę w dziedzinie technologii mobilnych i telekomunikacyjnych firmy Samsung z innowacyjnością w sporcie reprezentowaną przez firmę adidas.

"miCoach to jeden z przykładów prezentujący przywiązanie marki adidas do innowacji i inspiracji", powiedział na konferencji Prezes i Dyrektor Zarządzający firmy adidas Erich Stamminger. “Już od ponad 80 lat adidas jest liderem w branży sportowej, a projekt miCoach realizowany wspólnie z Samsungiem stanowi kontynuację tej tradycji – ma on służyć inspirowaniu i motywowaniu sportowców na wszystkich poziomach ich sportowego rozwoju."

“Wspólną cechą łączącą Samsung i adidas jest miłość do sportu, który przekracza bariery kulturowe, branżowe i technologiczne" stwierdził IS Kim, Prezes i Dyrektor Zarządzający Samsung Electronics Europe. “Nowoczesny design produktów Samsunga oraz wiedza techniczna naszych specjalistów doskonale pasują do doskonałości, jaką firma adidas osiągnęła w branży sportowej. Teraz miłośnikom sportu,Nowy rewolucyjny system treningowy miCoach bez względu na ich wiek czy umiejętności, możemy wspólnie pomóc
i wyzwolić ich prawdziwy potencjał dostarczając im wiele radości."

Zespół Innowacji firmy adidas oraz specjaliści Samsunga rozpoczęli prace badawczo-rozwojowe nad systemem miCoach ponad dwa lata temu. Ich celem było stworzenie najbardziej zaawansowanego systemu treningowego na rynku, który w łatwy sposób można dostosowywać do własnych potrzeb. Prace prowadzone były przy wykorzystaniu danych dostarczanych przez elitarny badawczy ośrodek sportowy Athletes’ Performance Institute (API), działający przy uniwersytecie stanowym w Arizonie, w Stanach Zjednoczonych. Podczas każdego treningu z systemem miCoach sportowiec może czuć się tak jak pod nadzorem swojego osobistego trenera, który wie dokładnie co i w jaki sposób chce osiągnąć.

"Sportowiec, aby osiągać zamierzone cele, potrzebuje najlepszego wsparcia szkoleniowego i to właśnie daje mu system miCoach; to osobisty trener, który wyznacza indywidualne tempo i który jest obecny przy swoim podopiecznym na każdym etapie treningu", wyjaśniał znany trener piłkarski José Mourinho.

System miCoach składa się z pięciu głównych komponentów, które razem dostarczają użytkownikowi indywidualnych informacji. Te komponenty to: aparat telefoniczny Samsung miCoach, monitor aktywności serca, elektroniczny chip pełniący rolę krokomierza pasującego do wszystkich modeli butów do biegania firmy adidas, specjalnie opracowany na potrzeby systemu strój adidas oraz strona internetowa miCoach, na której można przygotować indywidualne plany treningowe.

Od początku marca br. system miCoach dostępny jest w całej Europie w sieciach sklepów adidas oraz Samsung, a także w sklepach wybranych partnerów handlowych.

adidas AG:
adidas to znana na całym świecie firma zajmująca się projektowaniem, Nowy rewolucyjny system treningowy miCoachprodukcją oraz sprzedażą obuwia, odzieży i akcesoriów dla sportowców, której misją jest osiągnięcie pozycji czołowej marki sportowej na świecie. Marka adidas jest częścią Grupy Adidas, która jest również właścicielem takich marek jak Reebok, TaylorMade orazRockport.

Samsung Electronics:
Samsung Electronics Co., Ltd. to światowy lider w branży półprzewodników, telekomunikacji, mediów cyfrowych oraz technologii konwergencji cyfrowej, który w minionym roku osiągnął sprzedaż w wysokości 103,4 mld dolarów. Firma zatrudnia ok. 150 tys. pracowników w 134 oddziałach w 62 krajach na świecie. Główne działy firmy to: Media Cyfrowe, Produkty LCD, Półprzewodniki, Telekomunikacja oraz Urządzenia Cyfrowe. Firma Samsung Electronics jest uznawana za najszybciej rozwijającą się markę na świecie. Jest czołowym producentem telewizorów cyfrowych, pamięci cyfrowych, telefonów komórkowych oraz matryc TFT-LCD.

Więcej informacji na stronie www.samsung.com.
Więcej informacji na stonie www.press.adidas.com