Pupa w górę!

Pupa w górę!

Dwa sprawdzone ćwiczenia ujędrnią Twoje pośladki. Wystarczy, że będziesz je wykonywać 3 razy w tygodniu.
/ 11.04.2008 11:25
Pupa w górę!
Wakacje się skończyły. Znów masz dużo obowiązków na głowie i mało czasu na ćwiczenia. Nie daj się rutynie! Poświęć 10 minut dziennie na kształtowanie sylwetki. Na początek proponujemy Ci dwa ćwiczenia, które najskuteczniej wzmacniają pośladki i szybko poprawiają ich wygląd (udowodnione naukowo!). Wystarczy, że wykonasz 3 serie po 12 powtórzeń 3 razy w tygodniu.

Przysiady
pupa01.jpg
1. Stań w lekkim rozkroku. Chwyć ciężarki w dłonie i unieś je na wysokość barków.
2. Napnij mięśnie brzucha i ugnij kolana, jakbyś siadała na krześle, aż uda będą niemal równoległe do podłogi. Nie garb się i staraj, aby kolana cały czas znajdowały się nad kostkami. Wróć do pozycji wyjściowej.
Nie wolno
Unosić pięt i przesuwać kolan poza linię palców. Unoszenie nogi
pupa02.jpg
1. Uklęknij i oprzyj dłonie na podłodze, pod barkami. Kolana dokładnie pod biodrami. Plecy proste.
2. Napnij mięśnie brzucha. Unieś ugiętą prawą nogę, aż udo będzie równoległe do podłogi. Unieś nogę trochę wyżej, napinając mocno pośladki. Wytrzymaj 3 sekundy i opuść nogę, ale nie opieraj kolana na ziemi. Powtórz 12 razy, najpierw prawą, potem lewą nogą.
Nie wolno
Unosić kolana powyżej pośladków.
Wersja trudniejsza: Załóż specjalne ciężarki na kostki lub umieść zwykłą hantlę w zgięciu kolana, które unosisz.
pupa03.jpg

Szybka rada
Kształtuj pupę „w biegu”. Wchodź po dwa stopnie na raz. To znakomity trening dla pośladków.

Katarzyna Gwiazda