Najlepszy jadłospis odchudzający na tydzień dzień po dniu

Sprawdź, jak komponować posiłki, by dostarczały wszystkich wartości odżywczych. A do tego pomagały tracić na wadze!

Menu dietetyczne na tydzień: niedziela
Śniadanie: 2 kromki chleba pełnoziarnistego z łyżeczką margaryny, 2 plasterki szynki drobiowej, twarożek (100 g) z 4 łyżkami jogurtu, pomidorem, papryką i szczypiorkiem
II śniadanie: sałatka z pomarańczy, kiwi, grejpfruta, jabłka z garścią orzechów skropiona sokiem z cytryny
Obiad: rosół z makaronem, pieczona pierś z kurczaka, 2 ziemniaki, surówka z marchewki, pora i jabłka
Kolacja: sałatka z awokado
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (14)
/23.05.2015 19:50
Nie stosuje żadnych diet. Mój sposób na szczupłą sylwetkę, to parowar, jadam posiłki gotowane na parze i nie mam problemu z nadwaga j ze zdrowiem.
/05.01.2015 17:57
margaryna w diecie, ehh szkoda czytać te bzdury !
/29.12.2014 01:56
Po pierwsze menu na czwartek, piątek i sobotę jest identyczne. Po drugie nie ma podanej gramatury ani nawet przybliżonych ilości produktów, ani przepisów czy sposobu wykonania. Biedny artykuł.
POKAŻ KOMENTARZE (11)