Najlepszy jadłospis odchudzający na tydzień dzień po dniu

Sprawdź, jak komponować posiłki, by dostarczały wszystkich wartości odżywczych. A do tego pomagały tracić na wadze!

Menu dietetyczne na tydzień: wtorek
Śniadanie: twarożek (150 g) z pomarańczą, kiwi, 4 łyżkami biojogurtu i szczyptą cynamonu, 2 kromki chleba razowego
II śniadanie: surówka z marchewki, posiekanej cebuli, 2 łyżek natki, pół łyżeczki sproszkowanego imbiru, łyżki soku z cytryny
Obiad: wołowina w pomidorach z ryżem
Kolacja: sałatka z 2 łyżek tuńczyka, papryki i kwaszonego ogórka
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (14)
/23.05.2015 19:50
Nie stosuje żadnych diet. Mój sposób na szczupłą sylwetkę, to parowar, jadam posiłki gotowane na parze i nie mam problemu z nadwaga j ze zdrowiem.
/05.01.2015 17:57
margaryna w diecie, ehh szkoda czytać te bzdury !
/29.12.2014 01:56
Po pierwsze menu na czwartek, piątek i sobotę jest identyczne. Po drugie nie ma podanej gramatury ani nawet przybliżonych ilości produktów, ani przepisów czy sposobu wykonania. Biedny artykuł.
POKAŻ KOMENTARZE (11)