Dieta karnawałowa

Sylwester już za nami, ale karnawał wciąż trwa! Warto dopieścić swój jadłospis, m. in. błonnikiem, żeby zachować energię na szaloną zabawę karnawałową. A dzięki dietetycznym przekąskom poczujemy się lekko i tanecznie...

Postarajmy się wykorzystać czas, który jeszcze został na karnawałowe szaleństwa na zastosowanie zdrowego i pełnowartościowego jadłospis, bogato w błonnik, który wspomoże pracę jelit i wzmocni uczucie sytości. Jednocześnie niech będzie to dieta o obniżonej zawartości tłuszczu, bogata w węglowodany, witaminy i składniki mineralne. Dzięki niej poczujemy się pięknie i lekko na parkiecie.

Proponowany jadłospis karnawałowy

Śniadanie

1. Kanapka:

  • chleb żytni pełnoziarnisty 2 szt. (80g),
  • ser twarogowy chudy 2 łyżki (30g),
  • sałata 1 liść (10g),
  • pomidor ½ szt. (40g).

2. Herbata zielona 1 szkl. (250ml)

Przekąska I

1. Jogurt z płatkami:

  • jogurt owocowy dowolny smak 1 op. (150g),
  • płatki kukurydziane 1 łyżka (15g).

2. Kawa z mlekiem (1 łyżka)- 1 szkl. (250ml)

Obiad... czytaj dalej w serwisie Diety.wieszjak.polki.pl!