POLECAMY

POCZĄTEK ODCHUDZANIA-JAK SCHUDNĄC

napisał/a: Justajusti 2008-06-17 13:26
witam wszystkich. Moim problemem jest moj wyglad a mianowicie waze 62-65 kg przy wzroscie 170-172 i czuje sie z ta waga bardzo zle, chce schudnac i potrzebuje waszej pomocy w ustawieniu diety i calego cyklu odchudzania.
codziennie robie 200 brzuszkow bez odpoczynku i zamierzac od dzis zaczac biegac tak co najmniej godzine dziennie, nachodzi mnie ochota kupic sobie jakas odzywke sportowa pomocna w odchudzaniu typu thermo fat burner czy cla z zielona herbatą. Jaką powinnam stosowac diete, co powinnam wyrzucic z jedzenia a co wniesc do diety=pomozcie mi w ustawieniu diety i planu odchudzania.
napisał/a: Justajusti 2008-06-19 13:00
szkoda ze nikt nie potrafii sie wypowiedziec na ten temat
djfafa
napisał/a: djfafa 2008-06-20 22:01
Jestem jestem :)

Twoja waga jest w normie, podajesz dziwne wachania co one oznaczają? Nie wiesz ile masz wzrostu i ilę ważysz?

Napisz w czym masz problem, to znaczy masz np. tłuszcz na brzuchu itp.? Jak się nie wstydzisz wrzuć fotkę zobaczymy co i jak.
Napisz jaki masz styl życia (praca, dom itp.), jak u Ciebie z odżywianiem. Napisałaś w sumie dużo ale nic co mogło by nam poweidzieć co robisz źle.
napisał/a: Justajusti 2008-06-21 15:30
oo przynajmniej jedna osoba cos napisala-dzieki. moim problemem jest głownie tluszcz na brzuchu.znowuż z odzywianiem jest tak ze czasem mam chrapke na cos slodkiego i nie moge sie powstrzymac i zjadam cos a styl zycia to tez rozny bo w roku szkolnym to szkola szkolai jeszcze raz szkola a po szkole czasem pilka nozna lub rower czasem tez biegalam wieczorami a na wakacjach to tez roznie chociaz w tym roku opostanowilam na calych wakacjack w kazdy dzien biegac wieczorami zaczynajac od poniedzialku
djfafa
napisał/a: djfafa 2008-06-21 15:57
Widzisz przy odchudzaniu 99% sukcesu tkwi w diecie i aerobach. To że czasami zjesz coś takiego jak chipsy czy frytki to nic złego sie nie stanie, najważniejsze aby tylko nie było głównym źródełm kalorii.
Powinnaś jeść kilka pełnowartościowych posików dziennie, najważniejsze w Twojej diecie powinno być białko i warzywa to podstawa. Staraj się spożywać jak najmniej węglowodanów, nawet owoce spożywaj max raz dziennie.
Bieganie to bardzo dobry pomysł, pamiętaj, że to ono spali tłuszcz z Twojego brzucha. Na poczek może być 3 razy w tygodniu po min. 30 min. (z przerwami oczywiście jak nie dasz rady) potem może być nawet 4-5. Brzuszki sobie możesz darować, dodaj lepiej spięcia (jak wiesz co to jest).
Suplementy na razie sobie darujemy. może coś właczymy jak nie będzie wiać rezulatów ale oczywiście to nie prędzej jak za 4-6 tygodni.
Pozdr.
ps. Diety nie będe Ci układał bo tego jest pełno w sieci, najwyżej zapytaj jak coś będzie dla Ciebie niezrozumiałe.
napisał/a: Justajusti 2008-06-21 16:01
jednak musze jeszcze spytac co to sa te spiecia?
djfafa
napisał/a: djfafa 2008-06-21 16:08
:) Coś podobnego jak brzuszki ale nie obciążają kręgosłupa jak brzuszki.
Leżysz na plecach i spinasz wyłącznie brzuch czyli podnosisz głowę tylko ok 10 cm nad ziemię (ręce mozesz mieć z tyłu głowy), 15 powtórzeń i 1 minuta przerwy i tak 6 razy.
napisał/a: Justajusti 2008-06-21 16:09
czyli podobne cwiczenia do tych cwiczen z 6w
napisał/a: Justajusti 2008-06-21 16:10
licze na to ze uda mi sie schudnac na wakacjach co najmniej 5 kg czego bardzo pragne i mysle ze z Twoimi podpowiedziami uzyskam dany cel. dzieki za pomoc a jesli by ci cos do glowy waznego wpadlo to prosze pisz
djfafa
napisał/a: djfafa 2008-06-21 16:12
Jak wiesz co to 6W to już jest dobrze :)
To Ty pytaj jakby co :)
napisał/a: Justajusti 2008-06-21 16:16
no wiem bo zaczelam ja cwiczyc a bedac przy 15 dniu przerwalam:(((a powodem bylo tego to ze mialam duzo nauki i zaczelam sobie robic wymowki typu-dzis sobie odpuszcze bo nie mam czasu na to:((((((
djfafa
napisał/a: djfafa 2008-06-21 16:21
6W to nie łatwy zestaw nawet dla bardziej doświadczonych. Nigdy go nie polecam właśnie dla tego, ale skuteczny to fakt.