POLECAMY

Jak szybko zgubić brzuch? Z naszymi poradami na pewno ci się uda!

Lato coraz bliżej, a ty wciąż nie widzisz efektów dbania o dietę i regularnych ćwiczeń? Żeby twój brzuch stał się płaski, musisz nieco bardziej popracować nad strategią - same chęci niestety nie wystarczą.
Agata Bernaciak / 5 miesięcy temu
Jak szybko zgubić brzuch? Z naszymi poradami na pewno ci się uda! fot. Adobe Stock

Marzy ci się idealnie płaski brzuch? Pamiętaj, że marzenia są po to, by je spełniać! W tym tekście podpowiemy ci, jak szybko zgubić brzuch i utrzymać ten efekt! Pamiętaj, że chcąc stracić tłuszcz z jednej partii ciała, musisz podejść do wyzwania bardziej kompleksowo i działać na całość (zarówno dietą i ćwiczeniami, jak i zabiegami wyszczuplającymi). Tylko wtedy uchronisz się przed efektem jojo, którego bardzo trudno jest się pozbyć!

Jak szybko zgubić brzuch?

Masz dość noszenia luźnych bluzek i chcesz dobrze wyglądać w obcisłych t-shirtach? Zastosuj się do naszych zasad i przekonaj się, jak w szybkim tempie zgubić brzuch. To naprawdę działa!

Przejdź na lekkostrawną dietę

Bez diety nie uda ci się szybko zgubić brzucha. Nawet jeśli będziesz katować swoje ciało treningami... Na początek zafunduj sobie 3 dni oczyszczania i przejdź na dietę płynną. W jej trakcie pij sporo wody niegazowanej, jedz koktajle i zupy warzywne. Po 3 dniach zacznij stosować dietę lekkostrawną.

Zacznij treningi kardio

Tylko w ten sposób spalisz tłuszcz, który zasłania mięśnie brzucha! Pamiętaj, że bieganie, jazda na rowerze, czy tabata to nie tylko treningi wspomagające rozwój twojej kondycji, ale także doskonałe ćwiczenia na płaski brzuch.

Ćwicz z ciężarami

Z ich pomocą zaczniesz rozwijać mięśnie brzucha, które niestety u wielu kobiet nie są prawidłowo rozbudowane. Jeśli jesteś po ciąży, przede wszystkim najpierw skonsultuj swój stan zdrowia z fizjoterapeutą. Dopiero za jego zgodą możesz zacząć działać na siłowni! Dołącz do tego treningu kardio, a wtedy szybkie zgubienie brzucha będziesz mieć zagwarantowane!

Zrezygnuj z gazowanych napojów

To główny winowajca wzdęć. Zobaczysz, że jeśli z nich zrezygnujesz, już po 2-3 dniach poczujesz się lżej!

Zbadaj poziom kortyzolu

Zaburzenia hormonalne sprzyjają otyłości brzusznej, dlatego zanim weźmiesz się za dietę i ćwiczenia, idź do lekarza po skierowanie na badanie poziomu kortyzolu (a przy okazji także sprawdź poziom glukozy, insuliny i lipidogram). Wyniki skonsultuj z  dietetykiem i dopiero wtedy wspólnie podejmijcie decyzję o planie działania.

Używaj kosmetyków wyszczuplających

Może nie sprawią, że szybko zgubisz brzuch, ale na pewno wspomogą proces odchudzania. A jędrna skóra zdecydowanie piękniej się prezentuje!

Polecamy:
Jakie ćwiczenie pomoże w walce z boczkami? Podpowiadamy!
Mimo ćwiczeń twój brzuch nie jest płaski? Przyczyną może być zdrowa dieta! Tego jeszcze nie było! Te ćwiczenia na brzuch pomogą wam schudnąć w 7 dni

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (3)
/5 miesięcy temu
Osiągaj szczupłe lub muskularne ciało szybciej niż kiedykolwiek! Prosty trening, tania dieta, indywidualnie dobrana suplementacja! Wejdź na igortreneronline.pl
/5 miesięcy temu
Akurat brzuch najłatwiej zgubić zdrowym jedzeniem. Zawsze miałam ten problem, a później zaczęłam korzystać z diety pudełkowej Jedzenie Marzenie i ćwiczyć a efekty przyszły same. Chyba pierwszy raz w tym roku nie straszny mi sezon bikini haha
/5 miesięcy temu
Cardio i koktajle owocowo-warzywne to u mnie podstawa. Do tego jeszcze iqacai na lepsze spalanie, więc brzuch już coraz lepiej wygląda. Gdy już całkiem zniknie oponka to przejdę na ćwiczenia rzeźbiące.