Szczupły, umięśniony brzuch fot. Adobe Stock

Co zrobić, żeby mieć płaski brzuch - plan działania krok po kroku

Próbowałaś wielu sposobów, a efektów wciąż nie ma? Oto instrukcja co powinnaś robić, by pozbyć się niechcianych fałdek!
Agata Bernaciak / 20.07.2018 16:33
Szczupły, umięśniony brzuch fot. Adobe Stock

Krok nr 1: stosuj specjalne kosmetyki

Preparaty do pielęgnacji brzucha zawierają składniki ujędrniające skórę i pobudzające spalanie tłuszczu (kofeina, wyciąg z zielonej herbaty, algi). Wcieraj je rano i wieczorem. A ponieważ nie mniej ważny od kosmetyków jest masaż, nakładając na skórę krem, wmasowuj go kolistymi ruchami. Na koniec oszczypuj ciało palcami. Dzięki temu brzuch szybciej stanie się płaski. Pierwsze rezultaty pojawią się po 6 tygodniach.

Krok nr 2: przygotuj kompres wyszczuplający

Taka kuracja przyspiesza spalanie tłuszczu. Garść liści bluszczu (kupisz w sklepie zielarskim) gotuj w litrze wody na wolnym ogniu przez godzinę. Nasącz gazę ciepłym wywarem, połóż na 30 minut na brzuchu, przykryj folią. Kompres stosuj 3 razy w tygodniu przez 2 miesiące.

Krok nr 3: ćwicz codziennie

Każda aktywność: jazda na rowerze, pływanie, spacer, taniec wpłyną korzystnie na wygląd brzucha. Szczególnie skuteczne są wykonywane codziennie brzuszki i skręty (możesz je robić też w pracy na krześle obrotowym).

Krok nr 4: skoryguj dietę

Jedz 4–5 posiłków dziennie, kolację przygotuj 4 godziny przed snem. Unikaj słodyczy, alkoholu i napojów gazowanych.

Krok nr 5: stosuj dobre rady

  • Trzymaj się prosto, ściągaj łopatki. Wtedy biust będzie podniesiony, a talia optycznie się wyszczupli
  • Noś bieliznę korygującą, która spłaszczy brzuszek
  • Zrezygnuj z biodrówek – podkreślają wypukłości

    na podstawie tekstu opublikowanego w magazynie Przyjaciółka

Co jeść, żeby mieć płaski brzuch:Dieta na płaski brzuch – efekty już po 7 dniach! (6 skutecznych trików)Mimo ćwiczeń twój brzuch nie jest płaski? Przyczyną może być zdrowa dieta!