Hit! Trening siłowy na odchudzanie

Te ćwiczenia pozwolą ci ujędrnić ciało, wzmocnić i ukształtować mięśnie. Zobacz, jak je wykonać krok po kroku.

Trening siłowy na odchudzanie - ćwiczenie nr 5
Ściąganie drążka wyciągu do karku

Cel: Wyrzeźbione plecy, prosta sylwetka
Pozycja: Ustaw wałek tak, by zablokować nogi. Złap drążek szeroko. Usiądź prosto i ściągnij łopatki.
Ruch: Ściągaj drążek tuż za głową. Zakończ ruch tuż przed karkiem i powoli wróć do pozycji wyjściowej.
Superrada: Pamiętaj o zachowaniu wyprostowanej pozycji.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (6)
/19.12.2016 10:38
na odchudzanie polecam walki wręcz, super sprawa ja chodzę do Akademii Walki, kondycję mam lepszą i nikt mi nie podskoczy ;)
/24.03.2014 11:18
weronika przestań robić komuś promocje bo czuć ściemę na odległość z tego co wypisujesz
/11.03.2014 14:46
Pierwsza rzecz jaka rzuca się w oczy to to, że babka ma lukę między lędźwiami a matą, a to baaaaardzo źle.
POKAŻ KOMENTARZE (3)