Hit! Trening siłowy na odchudzanie

Te ćwiczenia pozwolą ci ujędrnić ciało, wzmocnić i ukształtować mięśnie. Zobacz, jak je wykonać krok po kroku.

Trening siłowy na odchudzanie - ćwiczenie nr 3

Butterfly

Cel: Seksowny, uniesiony biust
Pozycja: Usiądź, złap rączki tak, by dłonie, ramiona i barki były na tej samej wysokości. Wypnij klatkę piersiową.
Ruch: Ciągnij rączki do siebie. Powoli wróć do wyjściowej pozycji.
Superrada: W trakcie całego ruchu zachowaj stałe lekkie ugięcie w łokciach.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (6)
/19.12.2016 10:38
na odchudzanie polecam walki wręcz, super sprawa ja chodzę do Akademii Walki, kondycję mam lepszą i nikt mi nie podskoczy ;)
/24.03.2014 11:18
weronika przestań robić komuś promocje bo czuć ściemę na odległość z tego co wypisujesz
/11.03.2014 14:46
Pierwsza rzecz jaka rzuca się w oczy to to, że babka ma lukę między lędźwiami a matą, a to baaaaardzo źle.
POKAŻ KOMENTARZE (3)