Jak wyćwiczyć smukłe ramiona w tydzień? To naprawdę da się zrobić!

Zobacz, jak w zaledwie 7 dni osiągnąć imponujące rezultaty! Te 3 ćwiczenia sprawią, że bez skrępowania już po kilku dniach regularnych treningów założysz sukienkę na ramiączka. Wystarczy trochę samozaparcia, a efekty pojawią się w mgnieniu oka!

Obwisłe ramiona to zmora niejednej kobiety. Ale jest na to rada! Okazuje się, że mięśnie rąk bardzo łatwo wytrenować, o ile poświęcisz im chociaż kilkanaście minut dziennie. Jeśli zależy ci na szybkim efekcie, już dzisiaj wykorzystaj nasze podpowiedzi i zobacz najlepszy trening na wysmuklenie ramion. Do dzieła!

Jak ćwiczyć, by wyrzeźbić smukłe ramiona w tydzień?

Trenuj 4 razy w tygodniu (+/- co drugi dzień). Zacznij od jednej serii (10–16 powtórzeń) każdego ćwiczenia. Co tydzień rób o jedną serię więcej. Twój cel to wykonywanie 3 serii każdego ćwiczenia po 16 powtórzeń podczas jednego treningu. Już po pierwszym tygodniu zauważysz różnicę! Do osiągnięciu wyznaczonego celu wystarczą 3 bardzo proste ćwiczenia. To właśnie dzięki nim kompleksowo wyćwiczysz podstawowe grupy mięśni ramion.

Jak zrobić rozgrzewkę przed ćwiczeniami na smukłe ramiona?

Rób krążenie ramion w tył i w przód z obciążeniem 0,5 kg, a następnie  podnoś naprzemiennie hantle w bok oraz w przód na wysokość ramion.
Czas rozgrzewki: minimum 3 minuty.

Trening na triceps i górną partię pleców

Dowiedz się więcej o treningach: 6 największych mitów na temat trenowania brzucha
5 sportów, dzięki którym szybko schudniesz
Jak prawidłowo zrobić przysiad?

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/8 miesięcy temu
Naprawdę wysmuklają ramiona 😍
/3 lata temu
Dla mnie na ramiona najlepsze są ćwiczenia Natalii Gackiej, z tej książki "Zostań fit 180 dni".