Schudnij i cofnij swój zegar biologiczny

Czy właściwa dieta uchroni nas przed starzeniem się? Jak odżywiać się, by cofnąć czas?

Schudnij i cofnij swój zegar biologiczny

Maksymalne dawki najcenniejszych naturalnych witamin, składników mineralnych i przeciwutleniaczy przyswajane z posiłków o minimalnej zawartości kalorii najskuteczniej regulują funkcjonowanie organizmu i zapewniają pełne wykorzystanie jego potencjału. Już po kilku posiłkach skomponowanych według tej reguły metabolizm zdecydowanie przyspiesza i pojawiają się bardzo korzystne tendencje.

Do tych tendencji zaliczamy między innymi przyspieszone spalanie złogów tkanki tłuszczowej, a ponieważ wzrasta tempo przemiany materii, proces odchudzania jest trwały i nie występuje ryzyko efektu jo-jo.

Polecamy: Składniki mineralne - vademecum

Lepszy metabolizm  - skuteczniejsze oczyszczanie organizmu ze szkodliwych produktów przemiany materii i toksyn

Usunięcie nadmiaru tkanki tłuszczowej, oczyszczenie organizmu i naturalna potrzeba ruchu stwarzają idealne warunki do aktywacji procesów regeneracji i odmładzania całego ciała i umysłu pod warunkiem że zapewnimy odpowiednią ilość niezbędnych do tego celu składników odżywczych.

Procesy odmładzania, które są naturalnym następstwem właściwie skomponowanej diety i aktywnego stylu życia, można dodatkowo stymulować poprzez zwiększone zastosowanie produktów zawierających składniki szczególnie istotne dla konkretnych tkanek, narządów lub układów organizmu. Szczególnym przykładem są koktajle diety strukturalnej, które zapewniają efekty zdrowotne. Cenne są również produkty z listy produktów strukturalnych bogatych w:

  • składniki mineralne:

- cynk (mięso, wątroba, jaja, produkty zbożowe z pełnego przemiału, fasola, groch, kasza gryczana, orzechy),

-magnez (kiełki zbóż, otręby, kasza gryczana, groch, fasola, orzechy, produkty zbożowe z pełnego przemiału, banany, kakao, czekolada),

- wapń (jogurt, figi, grapefruity, kasze gruboziarniste, zielone warzywa liściaste)

- żelazo (wątroba,  mięso, ryby, drób, pieczywo pełnoziarniste, kasze gruboziarniste, otręby pszenne),

  • witaminy:

- witamina C (jagody, cytrusy jak pomarańcze, cytryny, porzeczki, maliny, truskawki,  natka pietruszki, warzywa kapustne, papryka, pomidory, pietruszka),

- witamina E (olej rzepakowy i oliwa, kiełki i zarodki, szpinak, żółtko jaja, masło)

- witamina A (wątróbka, masło)

- kwas foliowy (zielone warzywa: sałata, szpinak, brokuły, drożdże, wątroba, mięso, ryby, produkty zbożowe)

- witamina PP (drożdże, otręby pszenne, wątroba,  mięso, ryby, nasiona roślin strączkowych)

- witaminy z grupy B (drożdże, otręby, płatki owsiane, kasza gryczana, groch, fasola, soja, orzechy).

Zobacz także: Jak poprawić przemianę materii?

Przepisy na koktajle oraz potrawy zawierające produkty o największych właściwościach odmładzających zawarte są w najnowszej książce "Odmładzająca książka kucharska", będąca kontynuacją "Odchudzającej książki kucharskiej". 

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (3)
/30.01.2014 21:35
Ewelina mam to samo odczucie. Rzeczywiscie jesli chodzi o salon Pani Iwony Krzemińskiej to tutaj całkowicie sie zgadzam ze jest to mega profesjonalny i idealny salon dla kobiety. Wychodzisz stamtąd piekniejsza.
/28.01.2013 11:32
porady za darmo: www.udietetykow.pl
/21.01.2013 12:13
Drogie Panie, jeśli chcecie skutecznie pozbyc się problemów z nadmiarem tkanki tłuszczowej to nie powinnyscie zając się tylko samą dietą ale również i odpowiednimi zabiegami http://cec-efekt.pl/pl/Oferta/MED-SCLPT-Zabiegi-na-Cellulit.-Alternatywa-dla-liposukcji Właśnie dzięki nim będziemy miały pewność ze nasze ciało nie straci na wyglądzie podczas nadmiernego chudnięcia.