Masz dość sałaty, wafli ryżowych i siłowni? Podpowiadamy, jak schudnąć bez diety i ćwiczeń!

Podpowiadamy, jak schudnąć bez diety! W tym tekście przeczytasz o tym, jak szybko stracić na wadze bez konieczności głodzenia się i wylewania hektolitrów potu na siłowni. Poznaj niezawodną metodę Gabriela, z której korzysta coraz więcej osób na całym świecie!
Pączek fot. Fotolia

Jak schudnąć bez diety? Wystarczy wprowadzić w życie kilka nowych przyzwyczajeń, które nie wpłyną znacząco na twój codzienny plan dnia. Staraj się jeść posiłki na małych talerzach, pij minimum 1,5 litra wody dziennie, jedz duże śniadanie, staraj się jeść przez 12 godzin w ciągu dnia i dokładnie gryź każdy kęs. To wystarczy, by zauważyć pierwsze efekty w walce o zdrowie i szczupłą sylwetkę!

Z naszego tekstu dowiesz się jak szybko schudnąć bez diety, jak schudnąć bez diety metodą Gabriela, jak schudnąć bez ćwiczeń oraz jak schudnąć w tydzień (!) bez głodzenia się!

11 sposobów, jak schudnąć bez diety

Jak szybko schudnąć bez diety?

Przeczytałaś wszystkie dostępne książki na temat diet i zdrowego odżywiania, ale stwierdziłaś, że jedzenie kilku rodzynek i liścia sałaty w ciągu dnia nie jest dla ciebie? Tym razem będzie inaczej - podpowiadamy, jak szybko schudnąć bez diety. Nasze wskazówki pomogą ci na nowo zdefiniować relacje z własną lodówką. Przygotuj się, że będziesz jadła więcej, a nie mniej. Bo żeby chudnąć, trzeba jeść!

Jak schudnąć bez diety?

1. Postaw na solidne śniadanie

Opuszczanie posiłków nie pomoże ci w uzyskaniu wymarzonej sylwetki. Rezygnowanie z posiłków budzi reakcję lękową na głód - jest w stanie skutecznie udaremnić wszystkie próby zrzucenia zbędnych kilogramów. Śniadanie skutecznie podkręci rozleniwiony po całej nocy metabolizm.

2. Jedz więcej... odpowiednich produktów

Życie ma być przyjemne i satysfakcjonujące, dlatego unikaj śmieciowego i tłustego jedzenia, które może niekorzystnie wpłynąć na zdrowie. Staraj się jeść sporo warzyw, owoców, chudego mięsa, tłustych ryb i pełnoziarnistych produktów zbożowych.

3. Jedz posiłki, a nie przekąski

Według badań przeprowadzonych na Harvardzie, podczas posiłków przyjmujemy większą niż 20 lat temu porcję kalorii. Okazuje się, że podwójny pobór energii to efekt spożywania między posiłkami przekąsek i słodkich, gazowanych napojów.

4. Żyj bez nakazów i zakazów

Nie wyznaczaj sobie absurdalnych celów, bo przegrasz już na samym początku walki o szczupłą sylwetkę. Jeżeli nie możesz się powstrzymać, a lukier i puszyste ciasto są pokusą nie do zniesienia, to udziel sobie amnestii. Tylko nie wykorzystuj tej sytuacji jako wymówki, żeby objadać się po uszy!

5. Więcej gotuj!

Zrezygnuj z jedzenia na mieście na rzecz posiłków przygotowywanych w domu. Dzięki temu będziesz wiedziała, co dokładnie się w nich znajduje.

6. Zwracaj uwagę na jedzenie

W czasie jedzenia nie czytaj, nie oglądaj telewizji, nie pisz i nie pracuj. Skup się na posiłku. Dokładnie gryź każdy kęs i przestań się spieszyć. Dzięki temu poczujesz, kiedy jesteś najedzona.

7. Pij więcej wody

Woda wypłukuje z organizmu toksyny zapobiegając przekształceniu ich w tkankę tłuszczową i cellulit. Szklanka wody wypita przed posiłkiem zmniejszy twój apetyt.

Masz dosyć przestrzegania diety i chodzenia na siłownię? Zobacz, jak w prosty sposób utrzymać wagę w ryzach

Jak schudnąć bez diety metoda Gabriela?

John Gabriel nie jest specjalistą od żywienia - z wykształcenia jest ekonomistą, który od dzieciństwa walczył z nadwagą i otyłością. W najgorszym momencie ważył 186 kilogramów. Jak sam twierdzi, wypróbował na sobie wiele diet, które skrupulatnie realizował, jednak efekty utrzymywały się bardzo krótko. Te niepowodzenia skłoniły Gabriela do refleksji. Zaczął analizować badania naukowe, które tłumaczyły przyczyny powstawania otyłości. Po długich analizach doszedł do wniosku, że nie schudnie, jeżeli nie zacznie słuchać własnego ciała.

Na świecie jest masa przetworzonej żywności, która jest pozbawiona cennych składników odżywczych. Obecnie jemy znacznie więcej, niż 20 lat temu i spożywamy bardzo dużo gotowych dań, które nie zawierają potrzebnych witamin i minerałów. Przez to bardzo szybko odczuwamy głód i sięgamy po kolejną porcję niezdrowego jedzenia.

Organizm w ten sposób domaga się nie większej ilości jedzenia, a potrzebnych mu do prawidłowego funkcjonowania składników odżywczych, które są zawarte jedynie w świeżej i nieprzetworzonej żywności. Żołądek czuje się najedzony, podczas gdy ciało jest niedożywione!

Kolejną sfera, którą John uważa za ważną w czasie odchudzania, są emocje i psychologia żywienia. Jak sam przyznał odchudzanie zaczyna się w głowie, a kondycja psychiczna jest niezwykle ważnym elementem każdej diety. Gabriel słuchając potrzeb swojego ciała i dostarczając organizmowi pełnowartościowej, bogatej w rozmaite substancje odżywcze diety schudł aż 100 kg!

Gabriel w swojej metodzie stawia na zdrowe odżywianie, które jest zgodne z potrzebami organizmu. W czasie odchudzania wybierał produkty mało przetworzone, które są dobrze trawione przez organizm. Wychodzi również z założenia, że nie szanując i nie darząc miłością własnego ciała, nie uda się zrzucić nadprogramowych kilogramów.

Filarem odchudzania wg Gabriela są 2 zasady. Pierwsza zakłada odżywianie zgodnie z potrzebami organizmu - wybór świeżych i zdrowych produktów, które dostarczają niezbędnych składników odżywczych. Druga zasada związana jest ze strefą psychologiczną. John zaleca rozwiązanie problemów emocjonalnych, które sprawiają, że organizm nie chce się pozbyć nadmiaru masy ciała.

Jon Gabriel

http://bonavita.pl/metoda-gabriela-czyli-jak-schudnac-bez-diety

Dowiedz się, jak schudnąć bez ćwiczeń!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/10 miesięcy temu
Przecież dieta dotyczy nas cały czas, nie ważne co jemy i jak jemy, zawsze można to określić jakąś dietą. Zależy teraz tylko czy jest zła, czy dobra. Chyba lepiej ją zbilansować i zacząć jeść zdrowiej, skoro może to pomóc w odchudzaniu? Polecam jakieś produkty o większej zawartości białka, i niższym indeksie glikemicznym. Węglowodanów się nie pozbywamy, tylko zmniejszamy ich ilość ,też są bardzo ważne. Polecam też wdrożyć jakieś biegi, jazdy na rowerze. Można też stosować jakiś preparat wspomagający, na przykład reducer. Suplementuje w składniki tracone w procesie odchudznaia i wspomaga pozyskiwanie energii z zasobów tłuszczowych. Ogólnie nie nalezy się poddawać i uwzględnić każdy aspekt życia, choć w minimalnym stopniu, bo to da większe szanse na schudnięcie. Zostawię link do preparatu, gdyby ktoś szukał - https://bit.ly/2prqdu5
/rok temu
Niekoniecznie trzeba jeść tylko sałatę, by schudnąć. Bo nie dziwię się że ktoś nie wytrzyma na takiej diecie. Trzeba ustalić kaloryczność posiłków w ciągu dnia i stosować się do tego cały czas. Ja mam dietę 1500 kalorii dobraną do mojego trybu życia. Początkowo sama starałam się to wszytko liczyć i przygotowywać posiłki, ale trochę za długo mi się schodziło. Wolałam skorzystać z gotowej diety którą zamawiam z lightdiet bo oni się tam na tym znają i wiedzą jaka gramatura ma być itd. Dla mnie to wygoda i oszczędność czasu. Różnice w wadze też widac.