Ćwiczenia na zgrabne nogi

Marzysz o zgrabnych i umięśnionych nogach? Już dziś możesz zacząć ćwiczyć według naszych wskazówek, a za cztery tygodnie będziesz miała idealne nogi!

Ćwiczenia na zgrabne nogi
* Ćwiczenie III * POZYCJA WYJŚCIOWA: Stań prosto, w lekkim rozkroku. Napnij pośladki i brzuch. Wypnij klatkę piersiową do przodu. RUCH WŁAŚCIWY: Odwiedź nogę w bok, do rozkroku. Wykonaj przysiad i energicznym ruchem wróć do pozycji wyjściowej. ILOŚĆ SERII I POWTÓRZEŃ: Wykonaj 3 serie po 12 powtórzeń na każdą stronę.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/5 lat temu
http://pytajozdrowie.pl/?qa=1266&qa_1=cwiczenia-na-zgrabne-nogi tutaj można dowiedzieć się więcej
/8 lat temu
Jeśli kobieta ma krzywe nogi, nie pomogą ani ćwiczenia, ani diety. Krzywych nóg się nie pozbędzie, można co najwyżej wymodelować sobie łydki. A na to najlepszym sposobem jest jazda na rowerze. natomiast jestem bardzo ciekawa, co zrobić, jeśli prowadzi się siedzący tryb życia. Z konieczności. Jak wtedy chronić nogi przed schorzeniami z tym związanymi?