Ćwiczenia na piękne nogi i szczupłe ręce

Nie samymi brzuszkami człowiek żyje – oto zestaw wspaniałych ćwiczeń na zgrabne kończyny.

Nie samymi brzuszkami człowiek żyje – oto zestaw wspaniałych ćwiczeń na zgrabne kończyny.

Ćwiczenia na piękne nogi i szczupłe ręce

depositphotos.com

Powszechna rutyna gimnastyczna większości z nas skupia się na gubieniu kalorii oraz ćwiczeniu mięśni brzucha i pośladków. Tymczasem, u naszych ramion powstają nieestetyczne obwisłe skrzydełka, zaś uda i łydki trzęsą się galareta. Bo one też wymagają swoich ćwiczeń…

Plan treningowy

Poniższe cztery ćwiczenia wykonujesz po trzy serie każde, a całość trzy razy w tygodniu. Możesz łączyć je z piętnastominutowym treningiem kardio typu bieg czy taniec.

Ćwiczenie 1
Połóż się na macie do ćwiczeń, stopy postaw na podłodze a pod biodra włóż wałek lub zwiniętą poduszkę. Pięty powinny być ustawione około 30 cm od pośladków. Wciągnij pępek do kręgosłupa i zepnij pośladki. Unieś biodra w kierunku sufitu i utrzymaj przez 3 sekundy. Powtórz 20 razy.

Ćwiczenie 2
Stań prosto i chwyć obiema rękami większy ciężar (kilka butelek wody mineralnej w torbie, większy hantel, itp.). Ugnij się pasie pochylając tors do przodu. Lekko ugnij kolana trzymając plecy proste – spróbuj zgiąć się tak bardzo aż będą one równoległe do podłogi. Ciężar powinien wisieć z przodu na opuszczonych rękach. Podkurcz teraz ręce i przyciągnij ciężar ku sobie. Z wdechem opuść go z powrotem. Powtórz 20 razy.

Ćwiczenie 3
Połóż się na brzuchu a pod stopami umieść ten sam wałek co w pierwszym ćwiczeniu. Unieś tułów na rękach i wykonaj 20 pompek.

Ćwiczenie 4
Przybierz znowu pozycję jak do pompki ale tym razem wałek ma być umieszczony przed tobą. Prawe ramię umieść na wałku. Zrób zeskok jednym ramieniem wkładając drugie na wałek. Zmieniaj jak najszybciej ramiona i wykonaj 20 powtórzeń.

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)