aktywna na plaży fot. Fotolia

Aktywność fizyczna na Wakacjach - 4 plażowe ćwiczenia

Boisz się, że w czasie urlopu przytyjesz? Dzięki tym 4 prostym trikom plażowanie nie zamieni się w nadmiar kilogramów!
/ 14.06.2018 14:34
aktywna na plaży fot. Fotolia

Błogie leniuchowanie to marzenie każdej zapracowanej kobiety. Ale nie pozwalaj sobie na to przez cały urlop. Wypoczynek w ruchu pozwala się lepiej zrelaksować niż przewracanie się z brzucha na plecy na plaży, a poza tym pomaga zachować zgrabną sylwetkę.

 

Oto najlepsze sposoby na wakacyjną aktywność fizyczną!

 

1. Aktywna na plaży - dojazd rowerem na plażę

Większość z nas wybiera kwatery jak najbliżej morza. A może tym razem znajdziesz jakiś piękny (i tańszy!) zakątek 5–10 km od wybrzeża? Jazda rowerem w średnim tempie zajmie ci 20-30 minut i pozwoli spalić ponad 100 kcal (w obie strony to już 200!).

2. Aktywna na plaży - siatkówka plażowa

Wystarczą dwie osoby, piłka i kawałek sznurka, który zastąpi siatkę (możecie oczywiście grać większą grupą). Pół godziny gry to 225 spalonych kalorii. Tyle samo pozwoli ci stracić rozgrywka frisbee.

3. Aktywna na plaży - brodzenie w wodzie

Chcesz odpocząć od towarzystwa innych? Pójdź na spacer wzdłuż brzegu, najlepiej zanurzona do pasa w wodzie. Nawet powolne brodzenie pozwoli spalić 200 kcal w ciągu godziny.

4. Aktywna na plaży - pływanie

Dwadzieścia minut w morzu oznacza utratę ok. 100 kcal. Pod warunkiem, że nie jest ono gładkie jak tafla – gdy woda jest spokojna, wtedy spalasz znacznie mniej kalorii.