ABT – ćwiczenia z piłką wzmacniające mięśnie

Chcesz wzmocnić mięśnie swoich pośladków, ud i brzucha? Ćwicz codziennie w domu ABT, a już po dwóch tygodniach zauważysz znaczące zmiany. Na czym polega trening ABT i jak go wykonać? Zobacz w naszej galerii!

ABT – ćwiczenia z piłką wzmacniające mięśnie
* Ćwiczenie IX * POZYCJA WYJŚCIOWA: Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż tułowia. Nogi zegnij w kolanach i dolną część łydek połóż na piłce. Jeśli chcesz, by ćwiczenie było trudniejsze połóż na piłce wyłącznie pięty. RUCH WŁAŚCIWY: Mocno napnij pośladki i wypchnij biodra w górę, tak, by znalazły się w tej samej linii, co plecy. ILOŚĆ POWTÓRZEŃ I SERII: Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/5 lat temu
http://pytajozdrowie.pl/ fajna stronka z której dowieszz się więcej na temat ćwiczeń
/5 lat temu
http://pytajozdrowie.pl/ fajna strona z ćwiczeniami