ABT – ćwiczenia z piłką wzmacniające mięśnie

Chcesz wzmocnić mięśnie swoich pośladków, ud i brzucha? Ćwicz codziennie w domu ABT, a już po dwóch tygodniach zauważysz znaczące zmiany. Na czym polega trening ABT i jak go wykonać? Zobacz w naszej galerii!

ABT – ćwiczenia z piłką wzmacniające mięśnie
* Ćwiczenie III * POZYCJA WYJŚCIOWA: Siedząc na piłce, rozstaw szeroko nogi. Kolana i stopy skieruj na zewnątrz. Trzymaj ręce zgięte za głową. Łokcie rozstaw szeroko, wyprostuj plecy i napnij brzuch. RUCH WŁAŚCIWY: Zegnij tułów, starając się dotknąć łokciem kolana. Wróć do pozycji wyjściowej i wykonaj to samo powtórzenie na drugi bok. Pamiętaj, żeby nie pochylać się do przodu. ILOŚĆ POWTÓRZEŃ I SERII: Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń na każdą stronę.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/5 lat temu
http://pytajozdrowie.pl/ fajna stronka z której dowieszz się więcej na temat ćwiczeń
/5 lat temu
http://pytajozdrowie.pl/ fajna strona z ćwiczeniami