kobieta, basen, relaks

Relaks - jak szybko się zrelaksować (domowe sposoby)

4 pozycje inspirowane jogą, które rozluźnią napięte mięśnie i pomogą się wyciszyć
/ 14.06.2018 14:27
kobieta, basen, relaks

Oprzyj dłonie na podłodze i odsuń stopy w tył, aż całe ciało utworzy linię prostą. Wytrzymaj przez 5 oddechów i wypchnij biodra w górę. Po kolejnych 5 oddechach opuść biodra. Powtórz 6 razy.


Usiądź w fotelu i rozstaw szeroko stopy. Pochyl się w przód tak, aby dotknąć dłońmi podłogi. Rozluźnij mięśnie i pozwól głowie opaść między kolana. Oddychaj powoli i głęboko. Wytrzymaj 60 sekund.

Usiądź na podłodze. Odchyl tułów w tył i unieś wyprostowane nogi tak, aby ciało przypominało literę V. Wytrzymaj 5–10 sekund. Ugnij kolana i dotknij podłogi palcami stóp. Powtórz 10 razy.


Przygotuj 2–3 poduszki. Połóż się na plecach i ugnij kolana. Oprzyj stopy na podłodze, rozstawiając je na szerokość bioder. Unieś biodra i wsuń pod krzyż poduszki. Rozluźnij mięśnie. Poleż kilka minut, oddychając spokojnie.