Te ćwiczenia czynią cuda! 30-minutowe ćwiczenia na zgrabne pośladki

Zobacz jak ćwiczyć nogi i pośladki, by w przyjemny i prosty sposób stracić na wadze oraz wyrzeźbić mięśnie!
Agata Bernaciak / 28.11.2016 05:26

Ćwiczenia na pośladki powinny być zawsze poprzedzone kilkuminutową rozgrzewką. Najlepszymi ćwiczeniami rozgrzewającymi stawy są: bieg w miejscu, marsz, przysiady i delikatny stretching. Jeśli nie wiesz, w jaki sposób przeprowadzić etap wprowadzający do ćwiczeń, obejrzyj nasz film. Na początku Alicja pokazuje, jak zrobić rozgrzewkę, a dopiero kolejnym etapem jest trening na wysmuklenie pośladków.

W tym miejscu warto zwrócić uwagę, że wykonując ćwiczenia na pośladki jednocześnie rzeźbimy również mięśnie nóg. To dodatkowa, nieoceniona korzyść, jaką niesie za sobą ten trening!

Trening wyszczuplający: jakie ćwiczenia wykonywać na pośladki? Oto instrukcja krok po kroku

Wśród ćwiczeń, które zostały włączone do treningu przez Alicję z Fitness team Polki.pl znajdziesz przysiady, wypady w różnych kombinacjach, trucht i bieg podkręcający tętno (wyższe tętno = szybsze spalanie tkanki tłuszczowej), a także zakroki, crossy, lifty i wiele innych.

Te nazwy są ci obce? Nie szkodzi! Nasza trenerka pokaże ci, jak wykonywać każde ćwiczenie i zwróci uwagę na najczęściej popełniane błędy przy poszczególnych z nich. Dzięki temu będziesz miała pewność, że pracujesz za jednym zamachem i nad swoją kondycją fizyczną, i prawidłową techniką wykonywania ćwiczeń na pośladki.

Jak często powtarzać trening na pośladki?

Jeśli będziesz powtarzać te ćwiczenia przynajmniej 3 razy w tygodniu, po miesiącu nie tylko stracisz na wadze, ale również zmniejszą się obwody twojego ciała (dlatego zanim zaczniesz wykonywać ćwiczenia na pośladki, zmierz się i zapisz wyniki pomiarów!).

Pierwsze efekty zauważysz po 2 tygodniach regularnych treningów. Należą do nich: poprawa jędrności skóry na pośladkach i udach, zmniejszenie widoczności cellulitu, podniesienie pośladków, zmniejszenie obwodów w biodrach i w udach, a także lepsze samopoczucie.

6 pomysłów na posiłki po treningu

Jeśli dodatkowo chcesz przyspieszyć proces modelowania sylwetki z naciskiem na modelowanie pośladków, odstaw słodycze, słodkie napoje i wysoko przetworzoną żywność. Niech twoje posiłki obfitują w kasze (jaglana, gryczana, bulgur), surowe warzywa i owoce, ryby oraz chude mięso. W walce z cellulitem pomoże również zwiększenie ilości wypijanej wody oraz włączenie do diety naparów z pokrzywy.

Jesteś ciekawa, jak dokładnie wygląda trening na pośladki? Do dzieła!

Trening przygotowała trenerka personalna Alicja Mazurkiewicz.

Filmy Polki.pl Team powstały we współpracy z klubem fitness tylko dla kobiet I love fitness.pl

Zobacz inne trening prowadzone przez Alicję Mazurkiewicz!