POLECAMY

Drzemka jako forma zajęć na siłowni? My jesteśmy na tak!

My jesteśmy zachwycone taką formą ćwiczeń! Czy faktycznie działają?
Drzemka jako forma zajęć na siłowni? My jesteśmy na tak! fot. Fotolia

Każda z nas doskonale wie, że ćwiczenia mają korzystny wpływ na sylwetkę i samopoczucie. Dzięki regularnemu uprawianiu sportu czujemy się znacznie lepiej we własnej skórze, dobrze śpimy, mamy ładniejszą skórę i oczywiście tracimy zbędne kilogramy. Jednak każda z nas również wie, że utrzymanie dobrej kondycji to ogromny wysiłek, zakwasy i litry potu. Okazuje się, że wcale nie musi tak być!

Trening kardio to jedna z najpopularniejszych form aktywności fizycznej. Na czym dokładnie polega?

Drzemka jako forma ćwiczeń

Pewna siłownia w Glasgow wbiła kij w mrowisko i proponuje 45-minutowe drzemki jako formę ćwiczeń.

Jak to wygląda w praktyce? Zajęcia będą się odbywały w specjalnie przygotowanej do tego sali. Osoby uczestniczące w "treningu" będą mogły uciąć sobie drzemkę przy dźwiękach nastrojowej muzyki, która ma wyciszyć i wprowadzić w przyjemny stan snu. Najlepszą wiadomością jest fakt, że w trakcie tej "aktywności" będziecie mogły spalić dodatkowe kalorie. Jak? W pomieszczeniu będzie panowała odpowiednia temperatura, która jak można przypuszczać, będzie dość niska.

Ta akcja ma pomóc obywatelom Wielkiej Brytanii w radzeniu sobie ze stresem i napięciem, które pojawia się w czasie codziennego życia.

Zajęcia zostały opracowane przez Kathryn Pinkham, która jest ekspertką od snu i marzeń sennych. Ta forma zajęć jest obecnie jedynie eksperymentem, ale mamy nadzieję, że przyniesie oczekiwane efekty i wejdzie do planu zajęć na stałe.

W pierwszej chwili oczywiście pomyślałyśmy, że kupimy dożywotni karnet, ale z drugiej strony przecież to samo możemy zrobić w domu i to... za darmo. Tylko teraz nie będzie to leniuchowanie, a dbanie o figurę. Nasze marzenia właśnie się spełniają!

Coś dla prawdziwych twardzieli! Triathlon, czyli pływanie, bieganie i jazda na rowerze zamknięte w jednej dyscyplinie

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/rok temu
Świetnie! Jednak chyba lepsze będą ćwiczenia z kettlebells ;) Ja zdecydowałam się na ich zakup miesiąc temu w Hop-Sport.pl, a efekty są już widoczne ;)
/rok temu
Sen to zdowie i regeneracja, ale poruszać się też warto. Każda aktywność szczególnie na świeżym powietrzu jest cenna, ja lubie marszobiegi po lesie takie po 10 - 15 km w weekendy, świetna sprawa. W lesie powietrze też jest super. W odchudzaniu najważniejsze jest aby dobrze rozłozyć wysiłek i kalorie tak aby najwięcej wysiłku wkładać wtedy kiedy palimy tłuszcz a nie cukier. W książce Odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii jest to ładnie opisane. Wiem po sobie , ze jak się chce to można zrobić ładną formę.