Ćwiczenia w biurze

Jeśli nadmiar pracy jest twoją wymówką przed sportem, zobacz co możesz robić w czasie biurowym aby pozostać w super formie i pięknie wyrzeźbić ciało.
/ 03.10.2012 06:45

Jeśli nadmiar pracy jest twoją wymówką przed sportem, zobacz co możesz robić w czasie biurowym aby pozostać w super formie i pięknie wyrzeźbić ciało.

Ćwiczenia w biurze

depositphotos.com

Oczywiście, nie mówimy tu o ćwiczeniach, które zrobią z ciebie biurowe pośmiewisko – nie musisz przebierać się w dres i ganiać od kopiarki do sekretariatu. Nasze ciało nie wymaga jednak wiele aby zmobilizować mięśnie i trenować prawidłową postawę spalając dodatkowe kalorie. Poniższe ćwiczenia możesz wykonywać praktycznie niepostrzeżenie a ich wpływ na twoją formę będzie niebagatelny!

Wszystkie poniższe ćwiczenia wykonujemy siedząc wygodnie na krześle i wprawiając szefa w przekonanie, że pilnie pracujemy...

  • Siedząc podnoś kolejno każdą nogę do poziomu i wytrzymuj tak kilka sekund. Następnie opuść stopę prawie nad ziemię i znów wytrzymaj. Powtórz podnoszenie 15 razy i zmień nogę. Twoje uda się wzmocnią i wyszczuplą.
  • Usiądź prosto nie opierając pleców. Wciągnij pępek w kierunku kręgosłupa i oddychaj tylko poruszając żebrami. Wytrzymaj 30 sekund. Powtarzaj kilkakrotnie w ciągu dnia. Dzięki temu ćwiczeniu twój brzuch będzie bardziej płaski.
  • Lekko obróć tułów w jedną stronę i wytrzymaj 30 sekund. Powtórz w drugą stronę. Wyszczuplisz talię.
  • Ściskaj wewnętrzną stronę ud jak najbardziej możesz przez 5 sekund. Powtarzaj kilkakrotnie w ciągu dnia. Wykształcisz piękne nogi.
  • Zaciskaj pośladki w seriach po 30 ścisków. Po kilku tygodniach kształt twojej pupy ulegnie znacznej poprawie.
  • Zaciskaj mięśnie Kegla – to te które umożliwiają zatrzymanie strumienia moczu. To ćwiczenie pomoże życiu seksualnemu i powrotowi do formy po porodzie.