rower

W siodle: jak dojechać w dobrej formie do wiosny

Nie, nie chodzi o jazdę konną, ale o jazdę na rowerze... w dodatku: stacjonarnym. Znajdziesz go w każdym klubie fitness. Kto wie, a może i we własnej piwnicy? Jesień to najlepszy czas, by na nowo zaprzyjaźnić się z rowerkiem i dojechać do wiosny w doskonałej formie.

Jeśli masz rower stacjonarny w domu, nie kombinuj, tylko zaplanuj wplecenie treningów na nim do swojego programu treningowego. Jeżeli chodzisz do klubu, pewnie masz wybór: tradycyjny rower, rower spinningowy oraz taki, na którym siedzi się w wyprostowanej pozycji (ten ostatni polecany osobom z problemami z kręgosłupem i tym, którym bardziej zależy na czytaniu książki w czasie treningu niż na samym treningu).
 
Rower spinningowy nie jest naszpikowany elektroniką i trzeba na nim samodzielnie modyfikować obciążenie. Z kolei zwykłe rowery stacjonarne wyposażone są w ekrany i czujniki tętna, a także w oprogramowanie umożliwiające korzystanie z gotowych treningów. Jeśli nie masz problemów z plecami, zdecydowanie polecamy ci trening na zwykłym rowerze stacjonarnym lub na spinningowym – w dodatku podamy ci jak na tacy gotowe programy treningowe. Nic, tylko korzystać!
Podziel się: