pośladki

PROJET PLAŻA 2017. Trening bonusowy - to się UDA! Cz. 2

Cztery dynamiczne ćwiczenia i cztery tygodnie – tyle trzeba by bez skrępowania włożyć szorty, mini lub bikini i jędrne uda pokazać całemu światu.

2. Wysokie podskoki
 
Pracują: przody i tyły ud, pośladki, łydki. Poprawna technika: stań w rozkroku na szerokość bioder. Wyprostuj plecy, wciągnij brzuch. Zejdź do półprzysiadu, wypinając pośladki daleko w tył, kolana nad stopami. Zegnij łokcie, a dłonie złącz przed klatką piersiową. Dynamicznie wyskocz jak najwyżej w górę, jednocześnie opuszczając, cofając i prostując ręce (zdjęcie).
Wyląduj miękko, od razu zejdź do półprzysiadu i znowu skacz jak najwyżej. Powtarzaj. Zwróć uwagę, aby kolana w żadnym momencie nie przechylały się do środka!
 
3. Przeskoki
 
Pracują: przody i tyły ud, pośladki, łydki. Poprawna technika: stań ze złączonymi stopami prawym bokiem do wąskiej niskiej przeszkody – może to być np. ławeczka gimnastyczna, kij od szczotki, książka, patyk, krawężnik, itp. Przeskakuj raz za razem nad przeszkodą (zdjęcie) z jednej strony na drugą. Miękko ląduj i pilnuj, by kolana nie zderzały się ze sobą ani podczas lądowania, ani w czasie wyskoku.
Podziel się: