pośladki

PROJET PLAŻA 2017. Trening bonusowy - to się UDA! Cz. 2

Cztery dynamiczne ćwiczenia i cztery tygodnie – tyle trzeba by bez skrępowania włożyć szorty, mini lub bikini i jędrne uda pokazać całemu światu.

Bez pracy nie ma... apetycznych ud! To wiesz, ale czy wiesz, w co zainwestować czas, aby efekty zobaczyć jak najszybciej (smukłe, jędrne, wolne od cellulitu uda)? My wiemy i tą wiedzą dzielimy się z tobą. Zmobilizuj się i działaj. Twój plan na najbliższy miesiąc: do planu treningowego na cały miesiąc dołóż 2-3 razy w tygodniu prezentowany obok minizestaw ćwiczeń. Każde ćwiczenie wykonuj przez 40 sekund, odpoczywaj 10-15 sekund i znowu ćwicz przez 40 sekund. Po drugiej rundzie przejdź do kolejnego zadania. Ćwicz w jak najszybszym tempie, ale zawsze poprawnie technicznie (nawet jeśli oznacza to niższe tempo!). Ćwicz od razu po zwykłym treningu lub oddzielnie, ale wtedy – po rozgrzewce.
 
1. Łyżwiarz
 
Pracują: przody i tyły ud, pośladki, łydki. Poprawna technika: dynamicznie wykonuj obszerne przeskoki z lewej nogi na prawą. Po wylądowaniu schodź do półprzysiadu na jednej nodze i od razu wykonuj skok w bok na drugą nogę. Pomagaj sobie ramionami!
Podziel się: