Co pić, czyli dodaj smaku bez kalorii

Twoje ciało liczy na to, że codziennie dostarczysz mu ok. 2 litrów wody. Temu wyzwaniu czasem trudno sprostać, będzie łatwiej, gdy oswoisz czystą wodę niskokalorycznym smakiem.

Nie potrzebujesz ani syropów, ani słodzików, aby uczynić wodę smaczną tak, że będziesz piła ją chętnie. Oto kilka prostych i zdrowych patentów, które sprawią, że wodzie przybędzie co najwyżej witamin :) W domu warto mieć pod ręką zwłaszcza cytrynę i imbir – te "polepszacze smaku" dobrze znoszą leżakowanie w chłodnym miejscu, więc ich zapas możesz zawsze trzymać w lodówce.
 
PATENT 1 Nie ma jak cytryna
 
Zawarta w niej witamina C jest naturalnym antyoksydantem, redukuje niekorzystne działanie wolnych rodników i pomaga neutralizować szkodliwe substancje (zwłaszcza toksyny pochodzące z pleśni). Sok z cytryny zwiększa produkcję żółci i oczyszcza wątrobę. Wspomaga też nerki, zmniejszając ryzyko powstania tam kamieni, a także wspomaga usuwanie nadmiaru cholesterolu z arterii krwionośnych. Pijąc na czczo ciepłą wodę z cytryną, pobudzasz trawienie! Sok z cytryny zmniejsza apetyt, korzystnie wpływa na pracę układu pokarmowego oraz przemianę materii. Dzięki stymulacji syntezy kolagenu, wpływa też na urodę: oczyszcza i nawilża skórę, hamując procesy jej starzenia!
Podziel się:
Zobacz także: