Ranking seriali
napisał/a:
geranium
2008-12-21 19:41
oglądam ostatnio Ojca Mateusza :D bardzo mnie wciągnął ten serial :D
a poza tym to głównie blok kryminalny na hallmarku, codziennie wieczorem- CSI, Prawo i Porządek - to moje ulubione.
a poza tym to głównie blok kryminalny na hallmarku, codziennie wieczorem- CSI, Prawo i Porządek - to moje ulubione.
napisał/a:
sniezka
2008-12-21 19:43
nie oglądam seriali...ale czasem lubie spojrzec na jakies seriale dokumentalne
napisał/a:
ewawa
2008-12-22 12:55
Ja oglądam poraz kolejny zresztą "Miasteczko Twinn Peaks".Właśnie pojawił się znów ten serial w tvn7,w niedzielę .Wreszcie zrozumiałam kto zabił Laurę Palmer :)
napisał/a:
nikita2
2008-12-22 19:48
u mnie to :
1 - Seks w wielkim mieście
2 - Gotowe na wszystko
3 - Prison break
4 - Brzydula Betty
Lubialam te seriale ogladac ale ostanio wszystki co leca kryminalne na Polsacie w niedziele : CSI, Kości, Wzór
1 - Seks w wielkim mieście
2 - Gotowe na wszystko
3 - Prison break
4 - Brzydula Betty
Lubialam te seriale ogladac ale ostanio wszystki co leca kryminalne na Polsacie w niedziele : CSI, Kości, Wzór
napisał/a:
geranium
2008-12-22 20:01
ja CSI oglądam na Hallmarku. w sumie to właśnie się zaczyna... więc znikam i idę oglądać ;P
napisał/a:
Aqaba
2008-12-24 14:29
dr House
przyjaciele
przyjaciele
napisał/a:
maXruda
2008-12-25 18:25
Najbardziej mnie wciągają niebanalne seriale kryminalne w typie "Prawo i porządek", "CSI", "Rodzina Duque" - pobudzają szare komórki do pracy a jednocześnie można się odprężyć :]
Najbardziej lubię Kryminalne zagadki Las Vegas :D
Najbardziej lubię Kryminalne zagadki Las Vegas :D
napisał/a:
geranium
2008-12-27 14:10
to tak jak ja - CSI Las Vegas i Prawo i Porządek- najlepsze! mogę je oglądać w kółko na okrągło - na hallmarku zazwyczaj, bo tam lecą najczęściej :rolleyes:
napisał/a:
vingag
2008-12-27 21:42
U mnie
1) Chirurdzy
2) Kamienie śmierci (niestety zakończone)
3) Czarodziejki (bajka, ale fajne)
1) Chirurdzy
2) Kamienie śmierci (niestety zakończone)
3) Czarodziejki (bajka, ale fajne)
napisał/a:
carmelasoprano
2008-12-28 21:53
* na wspólnej
* teraz albo nigdy
* 39 i pół
* magda m.
jakos tak wszystkie z tvn mi wyszły :)
* teraz albo nigdy
* 39 i pół
* magda m.
jakos tak wszystkie z tvn mi wyszły :)
napisał/a:
GosiaXa8
2008-12-29 18:48
Tylko miłość jest super:)
napisał/a:
Jablko
2008-12-29 20:53
U mnie zdecydowanie Californication, Dexter, Lost no i obowiazkowo SATC.