POLECAMY

„Pizza cienka jak Victoria Beckham”. Oburzająca reklama nie wstrząsnęła internautami. Z chudzielców wolno się naśmiewać?

Co na to sama Beckham?

Edyta Liebert / 3 miesiące temu
„Pizza cienka jak Victoria Beckham”. Oburzająca reklama nie wstrząsnęła internautami. Z chudzielców wolno się naśmiewać? fot. screen facebook, kolaż polki.pl

Oto przykład tego, jak można pójść o krok za daleko w marketingu. Pewna pizzeria posłużyła się wizerunkiem Victorii Beckham przedstawiając ją jako kościotrupa reklamującego pizzę „cienką jak Victoria Beckham”.

Victoria Beckham pisze do... siebie sprzed lat. A co ty byś napisała w takim liście?

„Pizza cienka jak Victoria Beckham”

 Lokal Sidhu Golden Fish and Chips z Battle Hill reklamował swoją pizzę twierdząc, że ciasto jest cieńsze od byłej spicetki (ma zaledwie dwa centymetry). Pizza uzyskała nazwę Spice Girl na  cześć Victorii, a reklamował ją wizerunek szkieletora z twarzą gwiazdy w stroju kąpielowym, przepasaną wstęgą z napisem „anorektyczna ikona mody”.

screen Facebook

Media szybko wychwyciły przekroczenie granicy przez knajpę, a sam rzecznik gwiazdy zapowiedział, że podejmie kroki prawne w tej sprawie. Bo nie chodzi jedynie o zniesławienie, a trywializowanie problemu, jakim jest anoreksja.

- To wysoce niewłaściwe, a dodatkowo w ten sposób bezmyślnie zniesławia się kogoś, dlatego też podejmiemy kroki prawne
– czytamy w oświadczeniu.

Menadżer pizzerii chciał wybrnąć sytuacji kryjąc się nieprzemyślanym żartem i poczuciem humoru. Celem reklamy nie było wyśmiewanie problemów zdrowotnych, jedynie przyciągnięcie uwagi, a to się pizzerii udało. Uznali, że klienci wiedzą, co to jakość, i nie odejdą w wyniku całej sytuacji, a sama pizzeria nie ucierpi. Jest wysoce prawdopodobne, że sprawa znajdzie finał w sądzie. Bo czy można śmiać się z chudych osób?

43-letnia Victoria Beckham w najmodniejszej koszulce sezonu

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)