POLECAMY

[Miłość Francuska] sex oralny

napisał/a: czarny2 , 2007-03-01 00:20
takie krotki pytanie....co myslicie o sexie oralnym (ona-mu)
napisał/a: dark_salve , 2007-03-01 01:36
Nie no... spoko. W drugą stronę też jest git.
napisał/a: antek5 , 2007-03-01 08:34
Moim zdaniem wszystkiego trzeba w zyciu spróbowac.

Wtedy sie dowiesz czy Ci to odpowiada czy nie.
Kazdy ma inne upodobania
napisał/a: Belay , 2007-03-01 08:47
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Ja kiedyś mocno się nad tym zastanawiałam i miałam wątpliwości co do tego, czy się kiedyś zdecyduję na seks oralny. Później wszystko przyszło samo z siebie. Niestety w moim przypadku, musi być odpowiednia do tego osoba. Mój były facet strasznie lubił wydawać w łóżku rozkazy, przez co dość mocno zniechęciłam się do seksu. Oprócz tego, w bardzo wulgarny sposób się wyrażał w trakcie rozmów na ten temat, co skutecznie zniechęcało mnie nawet do podejmowania dyskusji w tej kwestii.

A teraz, no cóż... sprawia mi to dużo frajdy ;) i w jedną i w drugą stronę ;>
napisał/a: Patka2 , 2007-03-01 11:57
To jest bardzo przyjemne.
Nie mam żadnych oporów.
Jestem za :)
napisał/a: ~gość , 2007-03-02 15:20
ja również jestem zadowolona-żal mi tylko tych którzy tego jeszcze nie spróbowali lub się przed tym bronią
napisał/a: millo1 , 2007-03-02 20:45
ja bardzo lubie. nawet cenie bardziej niż stosunek jako taki :)
i tez nie mam oporów.
napisał/a: ~gość , 2007-03-03 00:43
hehe Witam nie wiedzialem ze panie tak do tego podchodza, myslalem zawsze ze to jest mniej lubiane przez płec przeciwnoa, ale sie pomylilem co do mnie to owszem bardzoooo to lubie ale wole w druga strone wiencej przyjemnosci daje to ze wiem ze partnerka jest zadowolona
napisał/a: ~gość , 2007-03-04 23:04
przynajmniej nie jestes samolubny
napisał/a: kobietka Swiss , 2007-03-06 11:48
Ja ze swoim
partnerem bardzoooooooooooo to uwielbiamy.....
69,od tylu,na jezdzca,oral......chyba sie zagalopowalam
napisał/a: ~gość , 2007-03-07 22:44
trzeba przyznać że masz rozbudowane życie seksualne
napisał/a: AppzAddicT23 , 2007-04-06 01:38
Tak, Tylko nie Analny..