asubtela-tabl. antykoncepcyjne

napisał/a: ~gość, 2010-12-29 13:00
Szukam kobiet które stosowały te tabletki. Interesują mnie opinie wasze na ich temat, cena, wady i zalety.
dr-anna-wilczynska
napisał/a: dr-anna-wilczynska, 2010-12-29 14:53
Dzień dobry!
Leki są tanszym odpowiednikiem już istniejącego preparatu na rynku polskim, który jest chętnie przyjmowany przez pacjentki.
Jest on konkurencyjny do droższego leku i przez to bardziej atrakcyjny.
czy macie Panie podobne doświadczenia?
napisał/a: ~kaaaaaaaaaaaaaaaa, 2010-12-30 13:33
witam,ja skończyłam brac właśnie pierwsze opakowanie i przez ten czas cały czas miałam plamienia i krwawienia na zmianę,teraz jestem w trakcie 7-dniowej przerwy i że tak napiszę "zalewa" mnie i nie umiem sobie poradzic z okresem.wcześniej stosowałam 4 opakowania yaz przy których też cały czas plamiłam. u naspaczkaasubteli kosztuje 30zl
napisał/a: ~gość, 2010-12-30 15:19
ja jestem po porodzie i zastanawiam się czy brać te tabl czy iść do gin który dobrze mnie zna bo te przepisał mi ten co był w zastępstwie
napisał/a: ~Błękit, 2011-01-02 17:01
Ja nie jestem zbyt zadowolona z tych tabletek, kończę brać 3 opakowanie, więc organizm powinien się już chyba przyzwyczaić a wciąż jestem ospała, smutna i do tego często boli mnie brzuch (i przytyłam!):( W moim mieście kosztują 33zł. Dodam jeszcze, że wcześniej przez pół roku brałam tabletki Syndi, które stosuje się przy problemach z cerą i czułam się zupełnie normalnie, bez problemów. Niestety są to tabletki do krótkotrwałego stosowania:(
Pozdrawiam
napisał/a: zuzia 13, 2011-01-02 17:43
~Błękit Mi mój ginekolog kiedyś powiedział jak mu powiedziałam, że nie chce tabletek bo po nich się tyje, że to nie po tabletkach kobiety tyją tylko przez to ze dużo jedzą. Z kolei słyszałam opinie na temat tych tabletek asubtela, że po nich się nie tyje bo jak inne tabletki te niby nie zatrzymują wody w organizmie. Ale wydaje mi się, że jakie by nie były tabletki zawsze maja jakiś skutek uboczny jak nie plamienia to przybieranie na wadze:)
napisał/a: ~Błękit, 2011-01-03 18:09
Zuziu13, całkowicie się z Tobą zgadzam, ja nie twierdzę, że przytyłam tylko przez to, że połykałam tabletkę;) Chodziło mi o to, że przyjmując asubtelę zaobserwowałam, że mam dużo większy apetyt i stąd ten przyrost wagi. Antykoncepcję doustną stosuję już ok 5 lat i jak dotąd tak źle jak asubtela działał na mnie tylko microgynon. Po prostu taki organizm i już, mój lekarz zapewniał, że to super-hiper nowoczesne tabletki i w ogóle, ale chyba nie dla mnie;)
napisał/a: zuzia 13, 2011-01-04 10:08
~Błękit No właśnie lekarze zapewniają że to rewelacja, że tabletki już są sprawdzone i rzadko kiedy są skutki uboczne bądź nie szkodzą zdrowiu a jednak jest to jakaś ingerencja w organizm. Ale z tego co się orientuję to chyba jakaś nowość jest bo w kilku aptekach nawet tego nie mają bądź nie słyszeli jeszcze o nich:)
napisał/a: ~audrey, 2011-01-05 17:48
Hej,
dzisiaj bylam na wizycie u ginekologa i tez przepisal mi Asubtele.
Niestety jest to juz moja 3 zamiana tabletek. Pisze "zamiana" a nie zmiana, poniewaz przez dluzszy okres bralam tabletki Yasmin i byly odpowiednie. Ale na kolejnych wizytach dostalam ponoc tanszy zamiennik tamtych tabletek o nazwie Midiana a dzisiaj kolejne Asubtela. Te tabletki ponoc wszystkie maja taka sama ilosc tych samych hormonow i dzialaja na nasz organizm identycznie. Tylko dlaczego maja inne kolory skoro to to tamo????????? zaczynam sie martwic tymi zmianami tabletek.... :((( myslicie, ze slusznie?
napisał/a: zuzia 13, 2011-01-06 19:45
~audrey A weź sprawdź na ulotce czy te wszystkie tabletki mają tyle samo hormonów coś mi się nie chce wierzyć, że tak. A co do trafienia w odpowiednie dla nas tabletki to jest trudno bo z tego co się dowiaduję rzadko jaki lekarz robi odpowiednie badania zdrowotne i usg żeby sprawdzić czy kobieta dana może stosować tabletki tylko przepisują je hurtem jak leci. Pewnie tak samo jest z tymi asubtela nowość to wszyscy je przepisują