POLECAMY

wysoka gorączka od 4 dni

napisał/a: Kacapek, 2011-02-14 10:52
Witam . Mam 16 lat i od czwartku gorączkuję . W dzień temp. waha się od 38* do 38.8* w nocy nawet do 40* . Lekarz przepisał mi antybiotyk Duomox 750mg 2x dziennie, lecz biorę już go czwarty dzień i nie pomaga . Dodatkowo biorę leki przeciwgorączkowe które zbijają gorączkę, ale także nie na długo . Czy to normalne że gorączka po takiej dawce antybiotyku ciągle nawraca ? Bardzo proszę o pomoc .

P.S Inne objawy to kaszel i lekkie swędzenie w gardle .
napisał/a: viki71, 2011-02-14 19:36
Zrób sobie zimny okład na czoło,żeby schłodzić sie trochę.Ja bym jeszcze poczekała.Jeśli w ciągu dwóch dni gorączka nie przejdzie,poszłabym na kontrolę.No ale ja nie mam wykształcenia medycznego i nie wiem,czy coś jeszcze Ci nie dolega.Jeśli niepokoi Cię nieschodząca goraczka i masz przy tym jakieś inne dolegliwości to nie czekaj tylko idż jak najszybciej.Myślę,że w nocy dochodzi do 40 bo jestes zakutany w kołdrę i dodatkowo się dogrzewasz ale może się myle.
napisał/a: jagoda55555, 2011-02-16 02:22
Jeśli bierzesz antybiotyk juz od czterech dni , a temperatura sie nadal utrzymuje to może znaczyć , że antybiotyk jest nietrafiony. Albo to zwykła grypa na która antybiotyki nie działają.
napisał/a: kasiunia1832, 2011-02-16 22:09
Dokładnie, zgadzam się z Jagoda55555. Antybiotyk powinien zacząć działać już po kilkunastu godzinach od pierwszej dawki. Jeżeli Ci gorączka nie zejdzie i nadal będzie się utrzymywać ok 40*C to radzę udać się ponownie do lekarza. To że leżysz w nocy pod kołdrą to nie znaczy że możesz mieć tak wysoką temperaturę. Możliwe że akurat ten antybiotyk na Ciebie nie działa i musisz dostać inny, jest też możliwość że to wirus a nie bakteria zaatakowała Twój organizm. Radzę iść jeszcze raz do lekarza:)