POLECAMY

SUPLEMENTY DIETY PRZY CHEMIOTERAPII

napisał/a: pablos77 , 2007-03-25 23:26
Witam potrzebuje fachowej porady. Ukochana mi osoba jest po drugiej serii chemioterapii o wysokim stopniu toksyczności. Ma problemy z przyjmowaniem pokarów (pierwszy tydzień po chemii to praktycznie wymioty brak przyjmowania pokarmów.) Później jest troche lepiej ale po kolejnej chemi znów to samo. Czytałem na internecie o diecie dla osób w trakcie chemioterami. Czy istnieje jakas sprawdzona dieta ????? PROSZĘ O POMOC . Druga sprawa lekarz prowadzący nic nie mówił o suplementach diety, o srodkach poprawiajacych krew i wzmacniających układ immunologiczny i przysiesza walkę z nowotworem. Czytałem o kilku środkach jest tego zaczęśienie. chciałbym sie dowiedzieć czy te środki są fachowe czy tylko strata pieniedzy i czasu. Proszę o opinie i ewentualne sugestie.

Chodzi mi o takie suplementy jak :
Novit Complex (rózne opinie także ze to naciagacze)
Biomega-7
Beta glukan 1,3 1,6 (prawdopodobnie najlepszy)
Sublingual CoQ10 (30 mg koenzym Q10) Producent Calivita® International

ReishiMax® (http://www.bioter.pl/choroby/reishi.htm)

PROSZE O OPINIE I SUGESTIE CO NALEZY STOSOWAC W CELU WZMOCNIENIA UKŁADU ODPORNOŚCIOWEGO

Oczywiście będę się konsultował z lekarzem prowadzącym kuracje ale chce wiedzieć, bo on nic nie zalecił.
napisał/a: klapouszek2 , 2007-03-26 23:57
moge polecic Bio Marine 1140. Z pozostalych ewentualnie beta glukan. Co do medycyny chinskiej sie nie wypowiadam - nie moja dziedzina
napisał/a: pablos77 , 2007-03-27 09:59
Dzięki

Poczytam Pozdrawiam
napisał/a: bartus36 , 2011-01-13 17:04
ja moge polecic ovosan ktory sama stosowalam cena w porownaniu z innymi lekami jest sporo nizsza a mnie bardzo pomogl glownie z odpornoscia ale nie tylko lagodzi skutki uboczne chemii
napisał/a: Vieri , 2011-01-13 23:39
Witam,

W trakcie leczenia chemicznego wszelkie suplementy diety są przeciwwskazane. Natomiast jeśli wymioty są nasilone to istnieje wskazanie do stosowania zwiększonych dawek leków przeciwwymiotnych lub zmiany tego rodzaju leczenia wspomagającego.

Pozdrawiam