POLECAMY

spóżniony okres

napisał/a: Kasienka84, 2007-01-18 10:06
Mam pytanie, jaka moze byc przyczyna opoznienia okesu. Okresy zawsze mialam nieregularne ale przez ostatnie pol roku zaczely sie regulwoac i roznica byla 3-4 diowa wiec to jest ok. a teraz powinnam miec okres kolo 11 stycznia a juz 18 i ne widac nic, nie mam zadnych objawow ciazy i ja raczej wykluczam, tabletek anty nie biore wiec nie moze to byc skutek uboczny, jestem nerwowa i stresujace zycie rpowadze ale nie ejst to inny tryb zycia niz kiedsy i okresy byly. kilka dni temu mialam czasem objawy jakby okes mial byc, tzn bobolewanie brzucha, gesty suz i bardzo intensywny jego zapach, jak moge sprawdzic czy okre sprzyjdzie, niech ktos napisze cos
napisał/a: Peter, 2007-01-18 10:57
Wymagana kontrola u ginekologa. Na "oko" nie da się nic konkretnego powiedzieć.
napisał/a: Kasienka84, 2007-01-18 11:26
dziekuje za odpowiedz, wiem ze ginekolog najweicej by powiedzial, jednak jakies 3 miesiace tmeu bylam u lekarza, powiedzial ze jest ok ze mna, bo mowilam ze cykle sa nieregularne, a on mowil ze wewnatrz mnie jest ok i ze potrzeb czasu zeby sie uregulwoalo i nie ma nc niepokojacego w tym ze sa neiregularne b wyniki am super. zadnych dolegliwosci ze strony ginekologivznej nie mialam nigdy tez. nie wiem czy to rpzez stres moze byc poniewaz stres nie raz byl o okres sie pojawial, myslalam ze moze mozna jakos sprawdzic czy okres bedzie, np, temp zmierzyc ile powinna mic i co oznacza, lub cos innego, jeszcze mam pytanie czy bardziej intensywny zapach jest normalny rpze dokresem
napisał/a: Peter, 2007-01-18 11:41
Tak, to zjawisko normalne. Natomiast jeśli chodzi o temperaturę, to ona wzrasta tuż przed owulacją. Tak poza tym okresem jest normalna, więc nie może być wskaźnikiem. Jeśli przed miesiączką masz jakieś odczucia to, to może być wskaźnikiem. A stres faktycznie, czy nawet przeziębienie może przesunąć w czasie miesiączkę.
napisał/a: Kasienka84, 2007-01-18 12:02
No wiec silniejszy zapach byl i jest nadal i sie utrzymuje odkad spodziewam sie miesiaczki, dolegliwosci wystepuja ale byly i zniknely i nie mam nic na razie
napisał/a: Peter, 2007-01-18 13:34
No cóż, trzeba poczekać.
napisał/a: gabryskaa007, 2007-01-30 21:34
odchudzalam sie przez jakis czas i teraz mam nieregularny okres :/ chcialabym tozmienic i go wyregulowac ( nie chce przy tym przytyc ) i jeszcze jedno moja dieta polegala na niejedzeniu i to pewnie dlatego mi zanikl og\kres a teraz jezeli by mi sie wyregulowaj chcialabym zaczac si e dochudzac w sposob fizyczny ( sportem ) a nie niejedzeniem i chciaabym usunąc efektJOJO ktory mampo diecie :/ doradzcie co mam robic aby go usunąc ??
napisał/a: Kasienka84, 2007-01-31 10:49
Do mnie okres w końcu przyszedl i spoznil sie nei cale dwa tygodnie, nie wiem czym moglo bys to spowodowane. no ale jestem juz po okresie. a Co do Ciebie Gabryska to poprez diete okres ci znikt, powinnas nie prowadzic tak drastycznej diety, zdrowie wazniejsze, jesc tylko z umairemi uwazac cos ie je
napisał/a: gabryskaa007, 2007-01-31 17:00
ja wiem ze niepowinnam teraz tego zaluje ze odchudzialam sie w tena nie inny sposob ale mam zamiar wyregulowac okres tylko boje sie sic doginekologa. i zaczącsie odchudzacale cwiczac fizycznie aby usunąc efekt jojo kotry zrobilam przy odchudzaniu glodowym :/ doradzcie mi jak mozna pozbyc sie efektujojo ?;////proszee dzięki zaodpowiedz
napisał/a: Kasienka84, 2007-02-01 09:54
Nie boj sie isc do ginekologa to nic strasznego tylko zanim zaczniesz regulwoa cokres hormonami moze najpierw sama o to zadbaj a ja uwazam ze hormony to ostatecznosc, bo wiele ubocznych skutkow wnosza do organizmu i moga powodowac przybieranie na wadze. Wedlug mnie powinnas zaczac normalnie jesc i nie robic czego takiego jakz robilas jak juz okres sie sam jakos ureguluje to wtedy zacznij sie odchudzac cwiczeniami, ktore nie zaszkodza napewn na okres i po prostu nedojadaniem i jedzieniem z umiarem, jesli stopniowo bedziesz sie odchudzac i moze dluzej to potrwa to wtedy efektu jojo nie powinno byc a jak szybko i drastycznie schudniesz to moziwe ze efekt jojo sie pojawi, najpierw zadbaj o zdrowie i ureguluj okres, jak dluzej nie bedzie regularny to sie wybierz do ginekologa i cos poradzi napewno. powodzenia
napisał/a: gabryskaa007, 2007-02-01 18:48
no wlasnie ja jem juznormalnie i powiemszczerze ze juz troche mi sie uregulowal alenie mato jak iscdo lekatrza bo dalje nie mamreguralnego tylko zawsze misiespozni ;/ i jest wlasnie jkeszcze jeden problem ze ja nie chce oprzytyc ;/;/ i jezeli hormony bedą mialytakiskutk uboczny to nie chce ich brac będzie musial miprzepisaccos takiego po cvzym nieprzytyje bo ja nie chce przytyc naprawd e.a jesc tojem juz no rmalnie chce poprostu miec reguralny okres i jak juz tomisie ustatkuje to bede norlmalnie jadla tylko bd cwiczyla fizycznie a nie bede stosowalazadych glodowek .( nie popelnie juz tego bledu) ale jeszce ejden problem jest poniewaz ja mam juz efekt jojo ( nieze bede mialatylko mam i chcego usunąc bo z nimto nawert n a plaze nie bede mopgla wyjc bo bdemiala taki ejajko czy znaszmoze jakis sposob na usunięcie go ??bardzo hyts mi pomogla zresztą juzmi pomagasz odpisując mi :0dziekue ci za tobardzo czekam na opdisaniepaaa
napisał/a: Kasienka84, 2007-02-01 20:18
Rozumiem Cie ale pamietaj, zdrowie jest zawsze najwazniejsze a nie to ile kilo masz, nie sadze abys była na tyke jakaś gruba zeby nie wyjść na plaże. Prowadz normalny tryb zycia a nie beda konieczne hormony i okres sie powinien uregulwoać jesli kiedyś był regularny. Wiesz ja od zawsze mam nieregularne i jestem przeciwna tabletkom z hormonami bo wedlug mnie za bardzo ingeruja w organizm, ale bedac u ginekologa powiedzial mi ze czas jest najlepszy na uregulowanie i zeby czekac, w badaniu wyszlo ze wszytsko ze mna ok i nie ma nic niepokojącego wiec jestem też spokojna, jeśli juz nawet byś sie zdecydowała na branie tabletek to idac do lekarza musisz byc swiadoma ze lekarz nie przewidzi Ci czy napewno nie przytyjesz, kazdy reaguje inaczej i skutki uboczne sa u kazdego inne, poczytaj o tabletkach anty bo to one sa tymi hormonami o ktorych pisze i miej jakas wiedze zanim pojdziesz do lekarza. Lekarze roznie reaguja, jedni wciskaja tabletki a inni odradzaja jesli to nie konieczne i trzeba miec wlasny rozum, Rozne sa przypadki, jedni tyja inni maja szereg innych dolegliwosci, innym okres sie rozregulowuje jak odstawiaja a jeszcze inni nie odczuwaja tego. PAmietaj ze zanim zaczniesz cos brac musisz poprosic o szereg badan. mi,n poziom hormonów, jesli wyjdzie on w porzadku to tabletki nie beda konieczne tylko zadbac musisz o siebie,w koncu organizm sma rpacuje ajak mu sie dolozy z zewnatrz jaks dawke hormonów to roznie sie zachowuje. Wedlug mnie prowadz normalny tryb zycia, doprowadz okresy to porzadku a wteyd pomysl o cwiczeniach i jakims lekkim ograniczeniu jedzenia, np zamiast czegos sytego jedz owoce i warzywa czy jogurty. Chyba lepiej byc spokojna i zdrowa niz isc mocno chuda na plaze.