POLECAMY

Seronil, brać czy nie brać...

napisał/a: sceptyk90 , 2014-10-28 11:11
Witam
Mam poważny dylemat, ponieważ z uwagi na symptomy, podejrzewa się u mnie stany depresyjno maniakalne. Zalecono mi przyjmowanie leku o nazwie Seronil, mam jednak ogromne obawy przed spozyciem tych tabletek, ze względu na to, iż mogą wywołać znaczny spadek testosteronu a co za tym idzie niższe libido. Taki stan rzeczy wprawiłby mnie w jeszcze większą depresję, bo co to za facet (24 lata) który w tym wieku ma problemy w "tej" materii. Czy przy zażywaniu tych tabletek istnieje pewność obniżenia testosteronu? czy jest jakiś substytut Seronilu który nie generuje powyższego skutku ubocznego? Może da się w jakiś sposób blokować spadek testosteronu?
napisał/a: masta3 , 2015-03-06 17:53
Z tym testosteronem to rzeczywiscie nieciekawa sprawa jest :/ Sam go bralem przez rok i tescia faktycznie nie mial za wysokiego (tylko 380ng/ml ale byc moze spowodowane to jest innymi czynnikami)
Kup sobie coaxil.