POLECAMY

przebarwienie na stopie

napisał/a: max88, 2017-05-15 17:30
witam

Jakies 10 lat temu zmienila mi sie skóra na stopie, jakos do tej pory sie tym nie przejmowalem ale zaczolem sie ostatnio nie pokoic ze to cos zlosliwego, wiec jak jakis specialista by mogl zerknąc na zalączone zdjecia i powiedziec co to jest to bym byl wdzieczny

http://www.fotosik.pl/zdjecie/504a2efae93eeef3

http://www.fotosik.pl/zdjecie/548f1ce71288dafe#

w realu to przebarwienie jest troszke ciemniejsze
napisał/a: piotrosiama, 2017-05-15 20:14
Nie mogę obejrzeć Twoich zdjęć.
napisał/a: max88, 2017-05-15 20:25
jeszcze raz wkleje linki

http://www.fotosik.pl/zdjecie/504a2efae93eeef3

http://www.fotosik.pl/zdjecie/548f1ce71288dafe

teraz powinno byc ok
napisał/a: piotrosiama, 2017-05-15 23:34
Nie dość że przebarwienia na stopie to jeszcze opuchlizna i chyba miejsce po otarciu. Pokazywałeś tę nogę jakiemuś lekarzowi ?
Z krążeniem, ciśnieniem i poziomem cukru jest ok ?
napisał/a: max88, 2017-05-16 00:02
wlasnie o to chodzi ze zadnemu lekarzowi tego nie pokazywalem, a pana zdaniem co to moze byc/
napisał/a: piotrosiama, 2017-05-16 02:34
A powiedz jeszcze czy to tylko skóra zmieniła wygląd ? Odczuwasz pieczenie, swędzenie itp dyskomfort ?
Pozdrawiam - Monika
napisał/a: max88, 2017-05-16 03:58
tylko skora zmienila wyglad, i mi sie wydaje ze raz jest ciemniejsze raz jasniejsze te przebarwienie ale zadnego pieczenie i swiedzenia nie odczowam
napisał/a: Andzrej, 2017-05-16 08:45
Sprawdź jak zareaguje Twój organizm na wysiłek. Przebiegnij się tylko 50 m. Jeżeli poczujesz, że organizm nie jest w stanie wykonać tylko trochę zwiększonego tempa to masz problem z układem krążenia.
Jeżeli w okolicy jest doświadczony specjalista od hirudoterapii, to skonsultuj z nim ten problem.
napisał/a: max88, 2017-05-16 17:52
ja przebiegne troszke wiecej ale biore cilan 0.5mg i lokren na serce i cisnienie i zazywam tez klozapol bo mam psychoze po amfetaminową i robie badana krwi co miesiąc i w morfologi caly czas wychodzi ze mam bardzo gęstą krew, pije juz 5 l wody na dzien ale nic to nie daje, myslicie ze to moze byc przyczyna?
napisał/a: piotrosiama, 2017-05-17 01:00
A to masz trochę tych dolegliwości. Przy najbliższej wizycie kontrolnej pokaż nogę lekarzowi.
napisał/a: Andzrej, 2017-05-17 08:12
Jeżeli przy dolegliwościach naczyń krwionośnych występują objawy na stopach to masz poważny problem.
Przeważnie łączy to się jeszcze z problemami naczyń po przeciwnej stronie czyli w mózgu.
Musisz zacząć od naprawy swoich naczyń krwionośnych bo są kruche i niedrożne. Jak to zrobisz to serce będzie miało ulgę i ciśnienie wróci do normy.
Tak jak proponowałem wcześniej skorzystaj z terapii pijawkami i przestudiuj jak zregenerować żyły.
napisał/a: max88, 2017-05-17 17:02
A jakie mogą byc tego nastepstwa jak to oleje i nie bede tego leczył?