POLECAMY

Pominiecie tabletki a okres

napisał/a: tgb, 2013-08-14 12:26
Witam mam pewne pytanie, od czerwca moja dziewczyna bierze tabletki antykoncepcyjne ok 20 lipca zgbubila ostatnia tabletke (o ile sie nie myle byl ta piatek, w sobote miala wziac ostatnia a w pon. dostała okresu) we wtorek była u lekarza bo nast. opakowania i zapytala sie co w takim wypadku jezeli nie wziela tej jednej tabletki. Lekarka powiedziala ze nie ma powodow do obaw i ma jak najszybciej wziac tabletke (wziela zaraz po wizycie) przedwczoraj skonczylo sie jej opakowanie i moje pytanie jest nastepujace czy okres w takim wypadku jest mozliwy skoro przerwy w braniu tabletek bylo tylko 2 dni ? Czy byla ona odpowiednio chroniona ?
napisał/a: wikam2, 2013-08-14 20:36
Nie wiem po co dziewczyna brała po wyjściu od lekarki tabletkę...Mogła zrobić normalną przerwę 7 dniową. Ostatnia nieprzyjęta tabletka na nic nie wpływa. Teraz dziewczyna znowu odstawiła tabletki na 7 dni więc przyjdzie krwawienie z odstawienia no i tyle...Chroniona była :)