POLECAMY

Polyvaccinum mite - krople do nosa

napisał/a: Peter, 2011-03-24 13:20
Szczepionka musi być przechowywana wyłącznie w temp. chłodniczych (+2 do +8). W przeciwnym razie jest do wyrzucenia.
Pomimo otwarcia mogą być przechowywane w lodówce tak, jak określa to termin przydatności na opakowaniu.
napisał/a: fuska15, 2011-03-24 16:44
Co teraz mam zrobić czy od nowa zacząć dawać szczepionkę czy zaprzestać i podawać w sierpniu?
napisał/a: Peter, 2011-03-25 10:48
Powinna pani uzyskać receptę na ponowne opakowanie i podawać dziecku ok. 4 tyg. Pozostała ilość (nawet otwarta, ale przechowywana w lodówce) może być użyta w sierpniu.
napisał/a: Lena2007, 2011-03-27 21:53
Witam,
od tygodnia podaję mojej córce ( 4 lataka) POLYVACCINUM mite do nosa. Po ok 3-4 dniach podawania pojawił się gęsty katar, kaszel /gardło podrażnione przez śluz/ a od wczoraj zaczęły jej ropieć oczy. Dzisiaj rano nie potrafiła ich otworzyć, tak miała zaklejone ropką. Co mam robić? Przestać podawać tą szczepionkę ? Wstrzymać się na jakiś czas? No i co podać na oczy ?
W tej chwili powinnam dawać już większą dawkę szczepionki, ale na razie pozostałam przy schemacie z pierwszego tygodnia. Dodam, ze mała dostaje jeszcze rano Aerius oraz wieczorem Singulair5.
napisał/a: Peter, 2011-03-28 11:01
Moim zdaniem skonsultować z lekarzem. Być może wskazana jest miejscowa antybiotykoterapia. Szczepionki całkowicie bym nie odstawiał. Taki stan wskazuje na to, że jednak wciąż jest problem w górnych drogach oddechowych
napisał/a: fuska15, 2011-03-29 08:11
Dziękuje za odpowiedż. Czy podawać 2 razy dziennie po 1 kropelce do prawego i lewego otworu nosowego czy raz dziennie jak na począdku dawkowania?
napisał/a: Peter, 2011-03-29 11:02
Na razie proponuję 1 raz dziennie.
napisał/a: ANECZKA1978, 2011-04-01 06:44
Witam! Mam pytanie odnośnie stosowania kropli Polivaccinum mite u mojego syna (6,5 roku). Dostał je od laryngologa w związku z ciągłymi ropnymi katarami i infekcjami zatok (jest alergikiem, a w nosie wychodowano Mu gronkowca złocistego). Miał je przyjmować według schematu: 7 dni - 1x1, 7 dni - 2x1, 7 dni - 2x2 i przez następne trzy tygodnie 3x2. Przez pierwsze dwa tygodnie podawaliśmy wg zaleceń, jednak gdy mieliśmy rozpocząć trzeci tydzień (26.03.2011) - syn dostał kataru. Nie przerwaliśmy stosowania, ale nie zwiększyliśmy dawki (tak zaleciła Pani doktor). Katar u syna nadal jest, chociaż niewielki i myślę, że bardziej związany jest z alergią (pyłkowica). Poza tym nic Mu nie dolega. Czy mogę więc zwiększyć już dawkę na 2x2, a po tygodniu na 3x2? Jak długo stosować tą ostatnią dawkę - dwa czy trzy tygodnie? Dodam, że aktualnie syn przyjmuje też Immunotrofinę (1 x 7 ml) oraz Cezerę (1 x 1 tabletkę), a na ten katar Nasivin Soft. Ma zalecony także Avamys od alergologa, ale w związku z podawaniem szczepionki odstawiliśmy go.
napisał/a: Peter, 2011-04-01 10:36
Sądzę, że można zwiększyć dawkę. Ostatnią dawkę stosować 3 tygodnie. Ogólnie postępuje pani dobrze.
napisał/a: ANECZKA1978, 2011-04-01 20:40
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Od jutra zwiększymy dawkę i zobaczymy co będzie dalej. Pozdrawiam
napisał/a: Marysia43, 2013-05-01 12:33
Witam:)
Mój syn(16lat) ma gronkowca w nosie.Laryngolog zalecił mu antybiotyki-2 rodzaje,a po nich krople do nosa polyvcacinum mite.Bierze w tej chwili trzeci tydzien i zaczyna odczuwać pieczenie w nosie.Ogólnie czuje się przy tym słabszy,ale słyszalam ,że to normalne więc bardziej martwi mnie błona śluzowa w nosie.Dodam,że generalnie syn nie choruje.W listopadzie 2012roku porobiły mu się jakieś rany w nosie ,stąd i trafiliśmy do lekarza,ponadto czasami miał ropne wybroczyny na ciele.Padło podejrzenie gronkowca i się potwierdziło.Jesli chodzi o choroby dróg oddechowych, to do tej pory na szczęście nie chorował,właściwie to pół roku temu pierwszy raz chyba katar złapał:) Bardzo proszę o odpowiedz ,co on ma robić ? Czy nadal ma brać ta szczepionkę,czy powinien ją odstawić,jeśli go piecze?? Dziękuję z góry:)....Wydawałoby się,że nie powinnam się przejmować prawie dorosłym dzieckiem,ale proszę mi uwierzyc,ze bardziej muszę jemu przypominać o lekach i za rękę do lekarza prowadzić,niż drugiemu 8letniemu synkowi.Być może dlatego ,że ten młodszy choruje często i łapie wszystko co możliwe z powietrza i z całej galaktyki chyba;)...ale to temat na kiedy indziej.
Dziękuję
napisał/a: Peter, 2013-05-02 10:26
Jeśli były te antybiotyki podawane donosowo, to prawdopodobnie doszło do osłabienia śluzówki nosa lub jest reakcja na konserwant tej szczepionki. Sugeruję zmianę szczepionki na doustną Luivac.