POLECAMY

Peter Potrzebuję Twojej Pomocy

napisał/a: gosia771 , 2007-08-11 19:42
Proszę o pomoc. Od dłuższego czasu wypadają mi włosy. Mam już ich naprawdę mało. Zaczęło się to po porodzie, trzy lata temu. Lekarze twierdzili, że to stan przejściowy, że wszystko wróci do normy. Nie wróciło. Jest jeszcze gorzej. Dodatkowo ciągle mam zatkany nos, (boli mnie u nasady) tak jakbym miała zatoki, powiększone migdałki i często boli mnie głowa. Zrobiłam wyniki z krwi, testy tarczycowe, lipidogram, testosteron. Lekarz twierdzi, że wszystko jest w normie. Nie dawno zrobiłam wymaz z gardła i nosa. Okazało się, że w wymazie z nosa mam gronkowca złocistego. Peter Pomóż Proszę! Poniżej załączam ostatnie wyniki badań.

Oto wyniki:

Leukocyty 3,3 tys/ul
Erytrocyty 4,32 mln/ul
Hemoglobina 12,6 g/dl
Hematokryt 39,6 %
MCV 91,7 fl
MCH 29,2 pg
MCHC 31,8 g/dl
Płytki krwi 282 tys/ul
Neutrofile 37,6 %
Limfocyty 43,6 %
Monocyty 16,1 %
Eozynofile 1,8 %
Bazofile 0,9 %
Neutrofile 1,24 tys/ul
Limfocyty 1,44 tys/ul
Monocyty 0,53 tys/ul
Eozynofile 0,06 tys/ul
Bazofile 0,03 tys/ul
RDW 12,5 %
PDW 10,0 fl
MPV 9,2 fl
PCT 0,26 %
P_LCR 18,7 %
OB 9 mm/h

ALT 16 U/l
AST 21 U/L
TSH 3-generacja 1,06 IU/mL
Cholesterol HDL 71 mg/dl
Cholesterol całk. 186 mg/dl
Trójglicerydy 114 mg/dl
Cholesterol LDL b. w pan. 93 mg/dl

Prolaktyna 11,71 ng/ml
PRL-PO MTC 184,6 ng/ml
Testosteron 0,636 ng/ml

Jestem zdesperowana. Mam straszne "prześwity" na głowie. Leczę się u dermatologa. Biorę revalid, B6, zincteral, chodzę na fototerapię UVA i UVB-311 nm. Rezultaty narazie żadne, bo to dopiero miesiąc.

Czy jest możliwe, że to raczej przez gronkowca wypadają mi włosy? i co gorsza nie widać żeby odrastały nowe? Lekarz przepisał mi bactroban, nie robiąc antybiogramu. Jestem trochę przerażona.

Pomóż Peter.
napisał/a: Peter , 2007-08-11 20:54
Gronkowca nie leczy się bez antybiotykogramu. To błąd. Podejrzewam, ze antybiotykogram masz, więc go zachowaj, bo przyda sie na później. Mało prawdopodobne, aby włosy wypadały przez gronkowca. Podejrzewam, że masz jakieś problemy hormonalne, które są trudne do wyłapania. Proponuję odżywkę do włosów Treatment wax (do nabycia w aptece).
Po zakończeniu antybiotyku ponownie należy wykonac wymaz. Jeśli pojawi sie ponownie, proszę o kontakt, to powiem, co dalej.
Są takie drogie zastrzyki stosowane właśnie przy wypadaniu włosów, trądziku i innych schorzeniach skóry. To Cutis compositum. Ale mam obawy, czy przekonasz do nich jakiegoś lekarza. To z grupy leków naturalnych, homeopatycznych. Wystarczy amp. co 2 dni przez okres 4 tyg. I powinna byc poprawa.
Możesz spróbowac pogadac z jakimś dermatologiem
napisał/a: gosia771 , 2007-08-12 13:02
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Spróbuję zastosować Cutis compositum, jeśli oczywiście się uda. Twoje podejrzenia związane z wypadaniem włosów dotyczą zmian hormonalnych, trudnych do wyłapania. Jeżeli masz jakieś propozycje ustalenia faktycznej przyczyny proszę pomóż.
napisał/a: Peter , 2007-08-12 18:56
Nie ingerowałbym zdecydowanie w gospodarkę hormonalną, bo łatwo ją zaburzyc. Proponowany przeze mnie lek (cutis compositum) zawiera naturalne wyciągi działające jak hormony. Działa on także stymulująco na układ hormonalny, ale w sposób łagodny. Byc może, że ten właśnie lek wyreguluje Twoje problemy.
napisał/a: gosia771 , 2007-08-13 19:41
Peter: Mam problem z wysłaniem prywatnej wiadomości
napisał/a: Peter , 2007-08-13 19:46
Ależ otrzymałem i odpisałem.