POLECAMY

palec u stopy

napisał/a: Asto, 2011-12-27 16:47
Witam.
Wczoraj uderzyłem się bardzo mocno w stope, a dokladnie w palec u stopy.
W tej chwili jest siny i lekko spuchnięty. Wiem ze najlepiej byloby iść do specjalisty ale musze sie dowiedziec, co o tym sądzicie,
gdy chodze to utykam na nogę, bo tak boli, natomiast moge nim ruszac, jest mozliwe ze jest złamany albo pęknięty i bedzie koniecznosc zalozenia gipsu?
Dodam ze 18 lutego mam wazne testy sprawnosci fizycznej i musze miec sprawny palec by to przejsc, gdyby to bylo złamanie albo pekniecie to ile sie trzyma w gipsie?
Jest szansa ze to nic powaznego?
bardzo prosze o odpowiedzi poniewaz dręczy mnie to cały czas i boli.
pozdrawiam
napisał/a: piotrosiama, 2011-12-27 16:57
Pytasz o gips przy złamaniu - to 6 tygodni, ale to nie znaczy że tak ma być u Ciebie.
napisał/a: Asto, 2011-12-27 17:01
a przy pęknięciu jest jakas roznica?
bo palcem ruszam to chyba złamania nie ma, czy jest taka mozliwosc?
przy peknieciu moze z 3 tygodnie? bo pamietam ze kiedys mialem peknieta rękę przy nadgarstku to chyba 2tygodnie tylko mialem...
ale jest mozliwosc ze to nic takiego i mimo tego iz strasznie boli przy ruszaniu, rano moge sie obudzic i wszystko minie?
napisał/a: piotrosiama, 2011-12-27 17:18
Jeśli pęknięcie/złamanie - bez gipsu się nie obędzie. Piszesz że palec boli i jest spuchnięty więc różnie może być.
napisał/a: Asto, 2011-12-27 17:20
dzieki wielkie masz +, ale powiedz jeszcze czy przy pęknięciu krócej trzeba miec na sobie gips niz przy złamaniu?
bo pewnie pęknięte jest jak do jutra nie przejdzie to ide do chirurga
napisał/a: piotrosiama, 2011-12-27 17:26
Ja przy pękniętej piszczeli miałam gips na 6 tyg. Ale to inna historia.
napisał/a: Asto, 2011-12-27 17:29
ojej mam nadzieje ze u mnie bedzie duzo krócej (jesli oczywiscie bedzie taka potrzeba )
18 lutego musze byc sprawny fizycznie i nie moge nic odczuwac w tym palcu, żadnego bólu bo mam bardzo wazny test polegający na paru wyczynach fizycznych.
napisał/a: piotrosiama, 2011-12-27 17:31
Bądź dobrej myśli i daj znać.
napisał/a: Asto, 2011-12-27 17:44
tak zrobię ;) dzięki jeszcze raz
napisał/a: Asto, 2011-12-28 13:20
dzisiaj juz troche inaczej, przy zgięciu duzo mniej boli ale jak chodzę to dalej odczuwam, chyba bedzie to tylko zwykłe uderzenie prawda? powinienem mimo tego isc do lekarza?
napisał/a: piotrosiama, 2011-12-28 13:52
Niestety nie mam rtg w oczach, ale jak już widzisz poprawę to miejmy nadzieję że było to tylko silne stłuczenie.
napisał/a: Asto, 2012-01-01 01:50
witam
juz minęło prawie 6 dni od uderzenia i palec leciutko pobolewa czyli wychodzi na to, że nie było to nic takiego powaznego, dzieki jeszcze raz za pomoc, pozdro; )