Obłożony język

napisał/a: Marti23, 2007-11-28 10:13
witam,walcze juz z tym od dawna na poczatku Pani doktor powiedziała że to grzybica języka,brałem rózne środki od nystatyny po ketokonazol ,ten gruby kożuch zszedł ale dalej jezyk mam bialy bardzirej w tlnej czesci ten nalot jest gruby blizej gardła ,cały czas uczucie suchosci w ustach,piecze czasami a na czubku krostki czerwoe ....a czy baiały jezyk moze byc przyzczyną awitaminozy ?
moderator djfafa
napisał/a: djfafa, 2007-11-28 10:43
Twój post mógłby być moim postem! Dostawałem te same leki, a oprócz tego łykałem tabletki z bakteriami jogurtowymi i wiesz co? Nic nic nie pomagało! Wyleczyłem się przypadkowo! Jak? Kupiłem sobie lek o nazie DENOXINAL (firmy Walmark), jest to lek oczyszczający organizm i po miesiącu (minimum stosowania) język miałem czerwony i gładki jak pupa niemowlaka!!! Te białe g.. wraca po jakiś 3 miesiącach ale kolejna dawka Denoxinalu i znów spokój na jakiś czas. Nie wiem czy Ci akurat pomoże, ale lek kosztuje 20 parę złotych, więc uważam, że można zaryzykować! Przy okazji odtrujesz wątrobę, nerki itp.
Pozdrawiam!!!
Daj znać jak to wyprubujesz!!!
napisał/a: Marti23, 2007-11-28 13:12
ja juz naprawde nie wiem co robić a szczypie jak ch.... niedługo mam gastroskopie moze to grzybica układu pokarmowego,ale ta bakteria heliobakter..sam juz nie wiem ..ale spróbuje tego ,teraz język mam jak tarka szorstki i cały czas nie smak w ustach poprostu porażka ..jasne napisze wielkie dzięki
moderator djfafa
napisał/a: djfafa, 2007-11-28 14:24
Masz badanie to będzie wiadomo więcej. Brałeś silne leki na grzybicę, więc powinno pomóc, a nie pomogło, albo nie trafione, albo no właśnie. Może to być np. reflux. Poczytaj posty na jego temat i zobacz czy nie masz podobnych objawów. Na pieczenie języka mi pomagało picie jogurtów i szczotkowanie go podczas mycia zębów. Na bakterie helikobacter podaje się obecnie antybiotyki, ale wiesz ona musi być potwierdzona. Nie wiem co mogę Ci jeszcze doradzić,
Pozdrawiam
napisał/a: Marti23, 2007-11-28 20:46
yhym no rozumiem...a najgorsze co mnie denerwuje to uczucie cały czas suchosci "trampka w ustach" po alkoholu na drugi tak dzien nie mam jak teraz.... mam nadzieje że ten Denoxal pomoze na ten nalot
napisał/a: bapi23, 2007-12-15 23:05
Proszę napisz może trochę więcej o twoim przypadku, czy miałes krostki jakies w ktorym miejscu itd.. i o tym denoxinalu, jak slugo go stosowales zanim zobaczyles pierwsze rezultaty?
moderator djfafa
napisał/a: djfafa, 2007-12-16 10:05
Denoxinal stosuje przeważnie 1 miesiąc, bo mi wystarczy, jak u innych to nie wiem, bo nigdy nikt poza mną tego chyba nie sprawdzał. Sam jestem ciekaw czy wam pomoże. Rezultaty widzę mnie więcej po 3 tygodniach. Czerownych plam na języku nie mam, więc nie wiem co to może być. Plamy o których piszecie są chyba umiejscowione jak u każdego z tyłu jezyka. Dodam, że język nie piekł mnie zbyt często.
Pozdrawiam
ps. Proszę o wpis na forum kogoś komu pomógł Denoxinal, bo może tylko mi, więc nie ma co go za bardzo chwalić na forum :)
napisał/a: Ronin1, 2007-12-16 13:14
Mnie Denoxinal również pomógł-stosowałem go 2 miesiące (1 opakowanie na miesiąc) i nalot całkowicie zniknął ale suchość w gardle niestety pozostała. Używałem go ok pół roku temu i nalot na języku nie powrócił.Polecam każdemu kto ma problemy z obłożonym językiem
moderator djfafa
napisał/a: djfafa, 2007-12-16 17:24
Ronin dzięki za posta!
Czyli widać, że to działa nie tylko na mnie. Najważniejsze aby zdiagnozować, że te białe plamy to nie grzybica, po mnie tak leczyli pół roku.
Pozdrawiam
napisał/a: dosc, 2007-12-17 21:55
czesc tez mam podobny problem i bardzo chcialbym sie dowiedziec co to wlasciwie jest czy ktos wie? i kiedy to sie u was pojawilo?
ja mam to od roku i zauwazylem te dokuczliwe zmiany kiedy moj organizm przestal zaopatrywac sie w chemie...czy jest to mozliwe ze ta sa skutki po narkotykach?
kiedy wy zauwazyliscie ze macie cos takiego? ja nawet nie wiedzialem ze to jest na jezyku jak bylem u lekarza to dostalem skierowanie na usuniecie migdalkow hahahahaha
ten nalot ... u mnie jest to poprosty takie cos biale czego nie widac na jezyku ale za to czuc i w gardle mi cos tak jakby ciagle stoi i czasami jak uda mi sie odchrzaknac to wypada taka biala smierdzaca kuleczka. ochyda czy to mozna zdrapywac? co powinno sie z tym robic?dobrze ze juz wiem gdzie to jest bo ja myslalem ze w gardle a to faktycznie na koncu jezyka!!!
moderator djfafa
napisał/a: djfafa, 2007-12-18 07:12
dosc napisal(a):ja mam to od roku i zauwazylem te dokuczliwe zmiany kiedy moj organizm przestal zaopatrywac sie w chemie...czy jest to mozliwe ze ta sa skutki po narkotykach?


Nie sądze, żeby miało ta jakiś związek. Nawet nie pamiętam kiedy mi to się pojawiło. Zauważyłem to podczas jedenj z angin, myślalem, że to nalot po anginie ropnej, ale lekarz powiedział, że nie, że to grzybica. Ale jednka leki na grzybice nie pomogły, więc dałem sobie spokój, no i "odkryłem" Denoxinal.
napisał/a: bapi23, 2007-12-19 12:24
Mi lekarz rodzinny zalecił iśc do dermatologa. Czy mam iść do dermatologa, czy laryngologa?