POLECAMY

Nudnosci, otępienie, brak apetytu, zawroty głowy

napisał/a: lukk, 2009-03-29 09:05
Witam, mam 22 lata. Od 1,5 miesiąca występują u mnie takie objawy jak zawroty głowy, osłabienie, brak apetytu, nudnosci, nie moge sie skoncentrowac, mam oczucie jakbym byl cały czas odurzony-nacpany, nie jestem w stanie prowadzic samochodu itd. Często mam zimne a wrecz lodowate stopy oraz dłonie. Jestem po operacji serca - wymiana zastawki aortalnej i przyjmuje lek przeciwzakrzepowy sintrom na stałem. Po pojawieniu sie objawów lekarz rodzinny skierował mnie do szpitala. Trafiłem na kardiologie gdzie zostałem przebadany (EKG ECHO Holter itd)i stwerdzono ze jestem zdrowy.Po wyjsciu poszedłem do Neurochirurga który stwierził na podstawie tomografu niewielki obrzęk mózgu.Przepisał on mi leki na 10 dni Pebidexamethason oraz diuramid. Po tym czasie objawy nieustąpiły wiec trafiłem na oddział neurologiczny. Tam wykonano jeszcze raz tomografie głowy po której juz stwierdzono ze obrzęku niema i niebyło... miałem rezonans magnetyczny, nakłócie lędzwiowe i badania na cukier i padania psychologiczne.Tu równiez wypisano mnie jako zdrowego. Dodam ze objawy nadal sie utrzymują.Po wyjsciu bezsilnosci udałem sie na badanie kropli krwi... tu Pani ztwierdziła ze mam zakwaszenie organizmu, obciązenie pasozytami, w małym stopniu grzybami, toksynami i niewielkim metalami cięzkimi.Przez co mam obciązoną wątrobe.Czy to mogło by powodować u mnie tak powazne objawy? Ta doktor dała mi dodatek do wody zmieniający PH i tabletke równiez na odkwaszenie. Dodam ze czasami w ramach hobby maluje auta motocykle. Czy to moze być jakies zatrucie tak długo sie utrzymujące? Gdzie mozna by zrobic jakies badania w tym kierunku. Gdzie sie moge udać? W tym czasie schudłem ok 10KG
napisał/a: KATERINA, 2009-03-29 16:39
lukk napisal(a):Witam, mam 22 lata. Od 1,5 miesiąca występują u mnie takie objawy jak zawroty głowy, osłabienie, brak apetytu, nudnosci, nie moge sie skoncentrowac, mam oczucie jakbym byl cały czas odurzony-nacpany, nie jestem w stanie prowadzic samochodu itd. Często mam zimne a wrecz lodowate stopy oraz dłonie. Jestem po operacji serca - wymiana zastawki aortalnej i przyjmuje lek przeciwzakrzepowy sintrom na stałem. Po pojawieniu sie objawów lekarz rodzinny skierował mnie do szpitala. Trafiłem na kardiologie gdzie zostałem przebadany (EKG ECHO Holter itd)i stwerdzono ze jestem zdrowy.Po wyjsciu poszedłem do Neurochirurga który stwierził na podstawie tomografu niewielki obrzęk mózgu.Przepisał on mi leki na 10 dni Pebidexamethason oraz diuramid. Po tym czasie objawy nieustąpiły wiec trafiłem na oddział neurologiczny. Tam wykonano jeszcze raz tomografie głowy po której juz stwierdzono ze obrzęku niema i niebyło... miałem rezonans magnetyczny, nakłócie lędzwiowe i badania na cukier i padania psychologiczne.Tu równiez wypisano mnie jako zdrowego. Dodam ze objawy nadal sie utrzymują.Po wyjsciu bezsilnosci udałem sie na badanie kropli krwi... tu Pani ztwierdziła ze mam zakwaszenie organizmu, obciązenie pasozytami, w małym stopniu grzybami, toksynami i niewielkim metalami cięzkimi.Przez co mam obciązoną wątrobe.Czy to mogło by powodować u mnie tak powazne objawy? Ta doktor dała mi dodatek do wody zmieniający PH i tabletke równiez na odkwaszenie. Dodam ze czasami w ramach hobby maluje auta motocykle. Czy to moze być jakies zatrucie tak długo sie utrzymujące? Gdzie mozna by zrobic jakies badania w tym kierunku. Gdzie sie moge udać? W tym czasie schudłem ok 10KG


Proszę pana ręce opadają a ci co robią badania badania oberonem, z kropli krwi i analizę pierwiastkową włosów to po prostu z marszu winni trafić do pudła i pisze to z pełną świadomością, proszę w ogóle nie brać pod uwagę takich rzeczy. Nie wiem XXI wiek mamy a tu takie bzdury -i pan od niej jeszcze jakikolwiek preparat wziął? Skoro już pan lubi na głupoty etc wydawać kasę to już pana sprawa a może by tak zrobić zwykła morfologię?
Miał pan badania następujące:
ogólna morfologia
OB
trzeba by tez zrobić krzepliwość krwi może to coś z tym {INR, RAtio APTT, czas protrombinowy, wskaźnik protrombinowy, APTT}
skoro nie stwierdzono że to z sercem można zrobić samo TSH -spr pracę tarczycy.
W bzdety co ta pani powiedziała proszę nie wierzyć, odstawić to coś co ta pseudo dr dała! Niech pan idzie do internisty i z nim pogada.{skoro kariolog wyeliminował problemy z sercem}
napisał/a: lukk, 2009-03-29 17:08
Sprawy kardiologiczne jak i Neurologiczne wykluczono. OB Morfologia w normie. INR z uwagi ze biore sintrom utrzymuje w granicach 2,5-3,5 ale taki ma byc u mnie. Czy moze byc to wina utrzymujących sie jakis toksyn lub cos w tym stylu? Juz sam niewiem gdzie mam sie udac... moze jakas toksykologia?
napisał/a: KATERINA, 2009-03-29 21:58
lukk napisal(a):Sprawy kardiologiczne jak i Neurologiczne wykluczono. OB Morfologia w normie. INR z uwagi ze biore sintrom utrzymuje w granicach 2,5-3,5 ale taki ma byc u mnie. Czy moze byc to wina utrzymujących sie jakis toksyn lub cos w tym stylu? Juz sam niewiem gdzie mam sie udac... moze jakas toksykologia?


Można jeszcze spr TSH a najlepiej udać się do dobrego internisty i z nim pogadać na pewno to co tamta pani powiedziała to bzdury wyssane z palca. Nie wiem jak ludziom nie wstyd w bambuko robić innych. Na Toksykologii wyśmieją pana bo to bzdura radzę się leczyć u ludzi {lepszych /gorszych oby lepszych} z dyplomem którzy robią prawdziwe badania a nie u tłuków którzy nabijają innych w butelkę. Jak pan myśli po co na zdrowy rozum są badania specjalistyczne i specjalizacje lekarskie? Żeby wykryć grzyby robi się specjalne badania testy posiewy a nie jakieś debilne obserwacje z kropli krwi!!!!
Być może jest pan zniechęcony do lekarzy etc ale to nie powód żeby ładować kasę /nerwy etc w totalny IDIOTYZM to tak jak by wróżenie z ręki decydowało o pana życiu albo teoria o predystenacji. Niestety trzeba ruszyć tyłek w górę i samemu stworzyć swoje życie.
Niech pan zrobi TSH sam nawet na własną rękę w prywatnym lab -- kwestia zamieszkania i wyszukania lab w pana mieście. Ewentualnie iść do endokrynologa może to coś z hormonami! nA pewno .Jak pan się odżywia w morfo nie było za mało RBC? {czerwone krwinki}. Dieta powinna być zbilansowana i zróżnicowana. PORA iść do internisty i pogadać i porobić badania które da a nie do jakiś tłuków chodzić o tamtym to zapomnieć !
napisał/a: KATERINA, 2009-03-29 22:08
[Z całą pewnością dla świętego spokoju zrobiłabym sobie badanie TSH!!!
Jeśli to nie będzie niedoczynność --proszę uważać jeśli TSH będzie w tzw normie to nie znaczy że będzie ok . Jeśli będzie powyżej 2 warto zrobić ft4 oraz usg tarczycy i do endo.
napisał/a: lukk, 2009-03-29 22:13
Zupełnie sie zgadzam, ale po przebyciu tygodnia na odziale kardiologicznym, tygodnia na oddziale neurologicznym, tygodnia leczenia przez lekarza rodzinnego (własnie internisty) i stwierdzeniu ze jestem zdrowy stałem sie juz zupełnie bezsilny. Staram sie juz szukac wszędzie... bardzo mnie to męczy gdyz wogóle niemam zycia.. TSH to badanie krwi w kierunku zaburzeń pracy tarczycy? Dodam jeszcze ze od tego czasu mam straszne draznienie na zapachy, nawet gdy poczuję ładne perfumy to mnie drazni i jest mi niedobrze...
napisał/a: KATERINA, 2009-03-29 23:11
lukk napisal(a):Zupełnie sie zgadzam, ale po przebyciu tygodnia na odziale kardiologicznym, tygodnia na oddziale neurologicznym, tygodnia leczenia przez lekarza rodzinnego (własnie internisty) i stwierdzeniu ze jestem zdrowy stałem sie juz zupełnie bezsilny. Staram sie juz szukac wszędzie... bardzo mnie to męczy gdyz wogóle niemam zycia.. TSH to badanie krwi w kierunku zaburzeń pracy tarczycy? Dodam jeszcze ze od tego czasu mam straszne draznienie na zapachy, nawet gdy poczuję ładne perfumy to mnie drazni i jest mi niedobrze...

Tak TSH to badanie na spr pracy tarczycy, ja panu wierzę że się mimo że badania są jak pan pisze dobre {no chyba by pana po przebadaniu nie wypuścili z nie wiadomo czym zwłaszcza że aż u tylu dr pan leżał na oddziale}. Może się pan czymś zatruł? Zjadł coś nieświeżego -tak po omacku szukam, może trzeba iść do innego lekarza niż pan już był {innego internisty?}ale już bym z TSH poszła. Niech pan zobaczy czy w pana mieście jest sieć laboratoriów diagnostyki http://www.diag.pl { trzeba klikać na mapce po prawej stronie na migające kropeczki bo są one nie tylko w dużych miastach ale i pod tymi głównymi miastami ukazanymi na mapie}. Wszystko co pan tu opisał nawet jak by się panu to głupie wydawało proszę zgłosić dr!
napisał/a: lukk, 2009-03-31 20:03
Mam wyniki badań bardzo prosze o interpetacje :
OB : 4
MORFOLOGIA: WBC: 9,44K/uL RBC: 5,40M/uL HGB: 15,7g/dl HCT:45,3% MCV:85,7fL PLT: 184 K/uL
POTAS: 3,8 mmol/L MOCZNIK : 4,86 mmol/L Kreatynina: 81,67 umol/L CRP: 9,38 mg/L GLUKOZA: 4,9
CHOLESTEROL: 4,6 mmol/L HDL: 1,8 mmol/L LDL: 2,5 mmol/L TRÓJGLIRECYTY: 0,65 mmol\L
BILURBINA CAŁK.: 15,3 umol/L ASTL: 22 U/L ALTL: 28 U/L GGTP: 26 U/L TSH:1,580 uIU/ml
BORELIA IgM / IgG : ujemny

PŁYN MOZGOWO RDZENIOWY: Odczyn P (+) dodatni N.A (+) dodatni, białko 38,137 mg/dl, glukoza 3,257 mmol/l
chlorki 125.016 mmol/l, cytoza 1
POSIEW PłYNU MóZGOWO-RDZENIOWEGO : Wychodowano: Metycylino-wrazliwy staphylococcus koagulazowo-ujemny- MSCNS

Wrazliwy na wiele antybiotyków które przyjmowałem kiedys na gardło..
Z tym ze pisze ze jest fijologiczną flora skóry ... Czyli niema wpływu na moje dolegliwosci i niejest szkodliwy dla
mojego org?

DNO OKA: tarcza II rózowa o widocznych granicach (nosowo nieostra) ( OL) tarcza n. II rózowa, prawidłowo ograniczona. Tętnice prawidłowe. Żyły poszerzone. Plamki z osłabionym refleksem.

EEG: W okolicach skroniowych zarejstrowano pojedyńcze fale theta 4-6 c/s, o amp. tła. Rz-obecna Hw i FS bez istotnego wpływu na zapis.
napisał/a: KATERINA, 2009-04-02 23:41
lukk napisal(a):Mam wyniki badań bardzo prosze o interpetacje :
OB : 4
MORFOLOGIA: WBC: 9,44K/uL RBC: 5,40M/uL HGB: 15,7g/dl HCT:45,3% MCV:85,7fL PLT: 184 K/uL
POTAS: 3,8 mmol/L MOCZNIK : 4,86 mmol/L Kreatynina: 81,67 umol/L CRP: 9,38 mg/L GLUKOZA: 4,9
CHOLESTEROL: 4,6 mmol/L HDL: 1,8 mmol/L LDL: 2,5 mmol/L TRÓJGLIRECYTY: 0,65 mmol\L
BILURBINA CAŁK.: 15,3 umol/L ASTL: 22 U/L ALTL: 28 U/L GGTP: 26 U/L TSH:1,580 uIU/ml
BORELIA IgM / IgG : ujemny

PŁYN MOZGOWO RDZENIOWY: Odczyn P (+) dodatni N.A (+) dodatni, białko 38,137 mg/dl, glukoza 3,257 mmol/l
chlorki 125.016 mmol/l, cytoza 1
POSIEW PłYNU MóZGOWO-RDZENIOWEGO : Wychodowano: Metycylino-wrazliwy staphylococcus koagulazowo-ujemny- MSCNS

Wrazliwy na wiele antybiotyków które przyjmowałem kiedys na gardło..
Z tym ze pisze ze jest fijologiczną flora skóry ... Czyli niema wpływu na moje dolegliwosci i niejest szkodliwy dla
mojego org?

PROszę uważnie czytać zasady forumowe podaje się normy do badań na górze tej strony je pan ma podawane przez moderatorów!
DWA najlepiej podawać je tak np:
WBC 20 {19 - 56} jest to bardziej czytelne wtedy
napisał/a: lukk, 2009-04-13 22:22
Nie stety niemam norm gdyz ich niepodano w wypisie, dlatego tez chciałbym prosic kogos o interpretacje i pomoc