POLECAMY

Mrowienie palców u dłoni.

napisał/a: lukaszk79, 2017-04-23 18:53
Witam, wczoraj dostałem mrowienia dwóch palców w lewej dłoni(mały, serdeczny) i części dłoni(tej przy tych palcach), które trwa do dziś(już ponad 24h). Dodatkowo, co mnie bardziej martwi, parę minut po tym jak pojawiło się mrowienie u dłoni, czułem również delikatne mrowienie na lewym policzku i w lewej stopie(przez ok 30 minut) oraz miałem niewielkie zaburzenie wzroku w lewym oku, ale tego oka już sam nie jestem pewien bo było to bardzo delikatne, a ja byłem dość mocno spanikowany. Wszystkie objawy ustały po ok 30 minutach i została już tylko lewa dłoń. Mam czekać i iść jutro do lekarza pierwszego kontaktu czy lepiej zapobiegawczo udać się dzisiaj do szpitala? Przyjmą mnie? Strasznie mnie martwi ta sytuacja. Poza tymi objawami i niepokojem, nic mi nie dolega i nie czuję aby ręka(palce) w której mam ciągłe morwinie była osłabiona. Jakieś podstawowe informacje, które może mogą się przydać: mam 30 lat, pracuje fizycznie jak kurier(11-12h dziennie). Nigdy nie miałem problemów ze zdrowiem, ciśnieniem, nadwagą, sercem, uczuleniami itd. Nigdy nie paliłem papierosów. Alkohol spożywam regularnie w umiarkowany ilościach tylko w weekendy(1-5 piwa pt-sob, bardzo rzadko więcej). Trzy tygodnie temu miałem zapalenie zęba, jestem już po wizycie u dentysty, ząb będzie prawdopodobnie do usunięcia bo za długo zwlekałem z wizytą. Poza zębem to mam ból uda od ok. dwóch miesięcy tylko podczas wstawania, siadania oraz podczas chodzenia i leżnia z wyprostowaną nogą (tylko z rana). Lekarz pierwszego kontaktu przepisał mi Anapran, Mydocalm, Naklofen Duo. Biorę od środy, alkoholu nie spożywałem. W ulotce nie wczytałem aby moje objawy były skutkiem ubocznym tych leków, ale na wszelki wypadek wczoraj zaprzestałem zażywać. Udo bolało mnie już tylko dzisiaj rano jak miałem wyprostowaną nogę także z tym jest lepiej. Proszę o jakieś rady i sugestie. Pozdrawiam.
napisał/a: lukaszk79, 2017-04-23 19:36
Nie mogę edytować. W internecie wyczytałem: "Preparat Mydocalm forte może powodować między innymi następujące skutki uboczne:[...]arestezje (zaburzenia czuciowe – uczucie kłucia, mrowienia, drętwienia)[...]" W mojej ulotce takiej informacji nie ma. Ja mam Mydocalm od firmy Gedeon Richter bez dopisku forte. Jak myślicie to może być od tego leku? Nie biorę już ponad 30h, a mrowienie jak było tak jest. Pozdrawiam.