Mdłosci, ból żołądka

napisał/a: maa19 , 2009-06-19 14:50
Otóż mam takie pytanie: Byłam zmuszona wziąść escapelle jakieś połtora miesiąca temu. A teraz jakoś dziwnie się czuje, ciągle jest mi nie dobrze (24 h na dobe) na widok jedzenia mnie odrzuca boli mnie żołądek i ciągle mi się odbija, zrobiłam 5 testów wszystkie wyszły negatywnie ostatni zrobiłam miesiąc po wpadce. Byłam też u ginekologa, i powiedział ze macica jest mała nie powiększyła się wiec skad te paskudne objawy :( boje sie ze ejstem w ciazy, ale czy testy i ginekolog mógłby sie mylic??
napisał/a: stopka20 , 2009-06-19 19:07
może ciąża pozamaciczna? jedyne co to usg.
napisał/a: maa19 , 2009-06-19 23:06
hmm podobno testy tez wykazują, dodam że miałam okres ale jakiś taki mniej obfity, skąpszy, i bardziej gęsty
napisał/a: maa19 , 2009-06-22 23:00
Proszę niech ktoś coś napisze co o tym sądzi:(
napisał/a: stopka20 , 2009-06-23 07:10
tesz nieraz mam tak jakby troszkie poleci ze 2 dni i koniec ale niebyłam w ciąży ,tak po prostu ja mam.najlepiej pójść do lekarza on zrobi wyniki i to tesz jest od hormonów spowodowane być może.
napisał/a: ana18 , 2009-06-24 16:52
nie wydaje mi sie bys byla w ciazy. ja osobiscie co jakis czas czuje sie 'dziwnie' tzn. jest mi niedobrze i czuje sie tak jak bym miala objawy ciazy, nie wiem czemu tak mam ale ciaza to nie jest i poprostu sie do tego przyzwyczailam. moze masz jakies zatrucie pokarmowe czy cos? moze zjadlas cos niedobrego. - albo sa to skutki uboczne tych tabletek, nie wiem bo nigdy sie z nimi nie spotkalam. dla pewnosci mozesz isc do lekaza i zrobic potrzebne badania.