POLECAMY

krwawe upławy

napisał/a: amelia3 , 2007-09-27 13:29
proszę o pomoc. wczoraj pojawiły się u mnie krwawe upławy. co mogą oznaczać? czy powinnam skonsultować się z lekarzem?
napisał/a: Kasienka84 , 2007-09-27 15:14
oczywiście że powinnaś udać się do ginekologa, jakakolwiek nie prawidlowa wydzielina z dróg rodnych a szczególnie z domieszką krwi jest czymś nieprawidlowym i może świadczyć o jakiejś infekcji czy czymś innym i ne występuje bez powodu dlatego udaj się jak najszybciej do lekarza który poz badaniu powie co Ci jest i przepisze jakieś leki i będzie ok, nie napisałas czy przyjmujesz może tabletki anty. Moze to tylko plamienie międzymiesiączkowe które może być skutkiem ubocznym przyjmowania pigułek, Mimo wszytsko warto sie przebadac i nie można takich spraw zaniedbywać
napisał/a: amelia3 , 2007-09-27 15:44
dziekuje za odpowiedź, nie zazywam aktualnie tabletek. przestraszyłam się tej wydzieliny i nie wiem co mam robić. czy to może byc jakas poważna choroba?
napisał/a: eblis , 2007-09-27 16:23
A może po prostu masz owulację? Też kiedyś pojawiły mi się krwawe upławy, poszłam do lekarza i ten stwierdził, że po prostu mam jajeczkowanie i może tak być... Oczywiście na pewno nie zaszkodzi Ci wizyta u lekarza, ale nie martw się na zapas:)

Zapomniałam dodać, że wcześniej nic takiego mi się nie przytrafiało, mimo że miesiączkuję już od kilku ładnych lat.
napisał/a: Kasienka84 , 2007-09-28 08:56
Nie przejmuj się tylko pójdż do lekarza, on Ci poda przyczynę takich uplawów, powodów naprawdę może być wiele a niektore to naturalne sprawy, tak więc zbadaj się. Wydzielina inna niż zawsze i trochę niepokojąca powinnam być sprawdzona u lekarza. Jesli nie bierzesz tabletek to może to byc właśnie wydzielina podczas jajeczkowania. Ale tylko lekarz Ci to powie, Moze trzeba by bylo zrobić cytologię. Nie zaszkodzi a uspokoisz się. Na forum cięzko stwierdzić co t moze byc