POLECAMY

Kołatanie serca!

napisał/a: Izabela_17 , 2006-11-25 23:06
Chciałam sie poradzic bo nie wiem co sie dzieje.Od bardzo bardzo dawna mam kołatanie serca,kiedys serec biło mi mocno ale trwało to zaledwie 5 min, a teraz bije tak mocno, ze czasami mysle, ze mi wyskoczy i trwa po ponad 2 h. Dzieje sie to bez powodu, gdy tak szybko bije, mam dziwne uczucie na gardle i kreci mi sie w głowie jak wstane.Czasami mam jeszcze uderzenia goracą oraz częste bóle głowy, nie wiem czy od serca czy od czegos innego.Mam dopiero 18 lat i nie ma pojecia dlaczego tak sie dzieje..? Nie wiem czy powinnam sie zgłosic z tym do lekarza czy sie nie przejmowac.
Serce bije mi naprawde bardzo szybko i trwa to bardzo długo prosze o jakies rady.
napisał/a: dziewanna , 2006-11-26 15:01
Idź natychmiast do lekarza!
Przyczyn może być conajmniej kilka! Lekarz musi zlecić badania w celu ustalenia przyczyny. Poza tym od razu przepisze Ci lek do doraźnego stosowania, który uspokaja pracę serca.
Nie licz na to, że to samo przejdzie! Może być tylko jeszcze gorzej!

pzdr.
napisał/a: Izabela_17 , 2006-11-27 09:50
Byłam u doktora rodzinnego, i powiedział mi najpierw, ze udaje, albo to na pewno przez to, ze sie zakochałam, bylam tak wściekła!!owszem jestem zakochana ale od 10 miesiecy i nie mam 10 lat zeby tak reagowac, przepisala mi jakies tabletki ale i tak nie pomogło.Nie wierze doktorowi, bo przez nią nabawiłam sie wizyty w szpitalu i operacji.
Lepiej zrobie jak pojde do kardiologa...
Czy ktoś był w podobnej sytuacji???co mam robic?
napisał/a: Peter , 2006-11-27 11:17
Poczytaj inne posty na tym dziale. Reakcja lekarza z pewnością była niepoważna. Zdecydowanie wybierz się do kardiologa. Takie objawy nie są z pewnością normalne, a przyczyn może być bardzo wiele. Odnośnie operacji, to z jakiego powodu byłaś operowana?
napisał/a: Izabela_17 , 2006-11-27 11:39
Miałam bardzo dużą torbiel na jajniku, ktora trzeba bylo usunąć. Ten lekarz, ktory uważał, ze udaje w sprawie serca, pomylił sie takze w sprawie torbiela, gdy poszłam do lekarza to dostałam tabletki na pęcherz bo uważał, ze mam przeziebiony pęcherz, jednak gdy zrobilam badania okazałao sie, ze to nie to, wiec poszlam na USG i wyszło, ze to torbiel, po USG ten sam lekarz powiedział, ze zrobil mi sie torbielek i ze nie podlega leczeniu szpitalnemu. A torbiel mial 13 cm długości i 9 cm szerokości i trzeba bylo go koniecznie usunąć, bo naciskal na inne narządy.
Nie mam pojecia gdzie lekarze mają głowe..:/
napisał/a: Peter , 2006-11-27 11:42
Czyw związku z tym przyjmujesz jakieś leki?
napisał/a: Izabela_17 , 2006-11-28 08:09
Nie przyjmuje żadnych lekarstw...Operacje miałam ponad miesiąc temu..
napisał/a: Peter , 2006-11-28 13:26
W tej sytuacji przede wszystkim odwiedź ginekologa. Objawy, które opisujesz są typowe dla niezrównoważonej regulacji hormonalnej w zaresie hormonów kobiecych (głównie gestagenów). Tylko wybierz się do dobrego ginekologa, a nie do tego, co dotychczas. Regulacja hormonalna jest szczególnie ważna i powinien to prowadzić naprawdę dobry lekarz, bo hormony to nie zabawa. Łatwiej zepsuć, niż naprawić.
napisał/a: Izabela_17 , 2006-11-29 10:14
Czym jest ta niezróważona regulacja hormonów? za co odpowiadają gestageny??
napisał/a: Peter , 2006-11-29 11:04
Tworząca się torbiel była zaczątkiem tego problemu. Operacja usunięcia torbieli spowodowała dysfunkcję jajnika (a może musiano go w całości usunąć). Z tego powodu masz niedobory pewnych hormonów (o których pisałem wcześniej). Ich niedobór powoduje takie objawy, jak piszesz. Jajniki przecież produkują niezbędne hormony kobiece i zarówno torbiel, jak i poźniejsza operacja upośledziła ich funkcjonowanie. Konieczna jest suplementacja hormonów do czasu przejęcia funkcji przez drugi jajnik. I to niezwłocznie. W tej chwili masz objawy typowe dla menopauzy, pomimo, że jesteś bardzo młodą osobą. Mogę tylko wyrazić duże zdziwienie, że lekarze nie wdrożyli odpowiedniego leczenia pooperacyjnego. Jeśli lekarz ma jakieś wątpliwości, to niech Ci zleci badanie poziomu hormonów we krwi (pobiera się w odpowiedniej fazie cyklu). I jeszcze jedno, jeśli poziom hormonów będzie zadowalający, to przecież są leki (i to naturalne) działające jak hormony i można z powodzeniem je stosować w celu złagodzenia objawów. W tej chwili szukanie przyczyn o podłożu kardiologicznym mija się z celem. Pozdrawiam.
napisał/a: Izabela_17 , 2006-11-29 11:27
Objawy o ktorych pisałam mam juz bardzo długo, około 2 lat.. jak bylam u ginekologa to powiedziałam mu o uderzeniach gorąca, powiedział, ze to od serca. Pojdę do innego lekarza, może zleci mi jakies badania..:/
napisał/a: Peter , 2006-11-29 11:50
Faktycznie, idź do innego lekarza. Jeśli twierdzi, że uderzenia gorąca są od serca, to niech się sam leczy. No comment.... Jeśli się nie dogadasz z żadnym, to mogę podać informację o lekach ziołowych (w wolnej sprzedaży w aptekach), które powinny złagodzić te objawy.